mamman til leon og Noah Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 hvor lenge er det vanlig å ha mensen vondt nederst i magen før det skjer noe??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har hatt det siden uke 32 :o/ Er 38+3 idag ;p
mamman til leon og Noah Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 å hehe såpass... da trenger jeg jo ikke å bli håpefull med andre ord har du noen andre tegn på at det skjer noe snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå