Gå til innhold

Symptomer :)

Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg er en gammel sliter som ikke har orket å gå inn på dette forumet på leeeenge. Jeg har opplevd 1 MA og 2 SA og har prøvd å få barn i 4 år ca, samt aldri brukt prevensjon.

Nå har jeg avsluttet min første enkle pergokur og for 5 dager siden fant jeg ENDELIG eggløsningen min. Jeg og sambo hadde sex morgen og kveld fra 5 syklusdagen min ( den dagen jeg sluttet å blø) og frem til 2 dager etter påvist eggløsning.

Når jeg sjekket kalenderen min på babyverden i dag sto det følgende:

"I dag er det 14. januar, og du er på dag 22 av syklusen. Det er 5 dager siden eggløsningen, 9. januar, og 8 dager til en graviditetstest kan være positiv."

Jeg har siden eggløsningen kjent mensmurringer/eggløsningssmerter (litt vanskelig for meg å kjenne forskjell som ikke har hatt eggløsningpå lenge) og det er som at de rare følelsene jeg kjente under eggløsningen ikke har gitt seg, men varierer i styrke. Kjenner det spesielt når jeg har vært oppe å gått litt fo så å sitte og ligge etterpå. Også etter orgasme...

Så har jeg merket meg trøttere (trooor jeg) og brystvortene er veldig såre.

Kan dette være tidlig tegn til at det kan være en liten der, eller er det normalt å ha sånne symptomer etter en eggløsning?

Vær så snillå svar dere som har peiling. Dette er ikke noe moro for meg...

*klemmer til alle*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..

Kan fortelle mine symptomer da, jeg hadde også problemer med å finne el osv.. :o/ Så kjenner til frustrasjonen!!

- Såre brystvorter.. når jeg klemte på de kom det grønn (ja faktisk!) væske ut av brystene..

- Vonde bryster..

og alt dette kjente jeg sånn da jeg må ha vært i uke 3..

For jeg husker at brystvortene mine ble veeeeeldig såre, kunne ikke røre de.. og så var jeg litt bekymret for denne væsken som kom ut, så jeg gikk til legen for å se om det kanskje var en betennelse eller noe..

Da fikk jeg som svar - tror vi starter med et grav.test jeg... 5 min senere- POSITIV :P

Skrevet

Det aller første jeg merket var at jeg fikk så himla vondt i bekkenet, hadde bekkenløsning i forrige svangerskap, men da ikke før i uke 30. Nå kom det rett etter el. Hadde mye menssmerter og stikkinger i magen fra befruktning, og ble etter ganske kort tid sinnsykt oppblåst...hadde så mye luft i magen at det ble ganske så plagsomt. Også ble jeg ganske treg i magen også. Også vokste plutselig puppene og ble veldig ømme. Dette var før ikm, og jeg testet positivt 5 dager før ikm. Nå de siste ukene har jeg merket trøtthet, metallsmak i munn, humørsvigninger og litt små kvalm om morgenen, og jeg er mer sulten enn vanlig.

Håper dette var til litt hjelp for deg....jeg følte faktisk at jeg fikk en ny eggløsning en ukes tid etter at jeg hadde eggløsning...så det kan jo være at det er noe på gang hos deg. Ønsker deg hvertfall masse lykke til, og sender deg samtidig masse babystøv:)

Skrevet

Tusen hjertelig takk til dere begge to :) Det hjelper å få svar uansett hva svaret sier, for det viser på en måte at noen bryr seg... :0) Jeg glemte å nevne at jeg har hatt noen skikkelig heavy humørsvingninger siden 2 dager etter EL (!) er det noe dere kjenner dere igjen i?

Skrevet

Den kjenner jeg meg igjen i ja :) Sambo kallte meg bare "krapylet" ;D

Skrevet

Jepp, humøret har vært opp og ned en stund det nå....husker ikke akkurat når det begynte ...men det er en stund siden.....er i 7 uke nå :)

Skrevet

Hehehe :) Får da inderlig håpe at enten det er en eller to streker så kan min sambo også se på det med humor etterhvert. Er helt sprøtt, jeg merker selv at jeg bare labber rundt som en tidsinnstilt pitbull og plutselig biter jeg omtrent hodet av han for ingen ting!

Skrevet

hei lykketrollet...

er 4+4 nå og jeg testet positivt på torsdag, og har disse symptomene:

oppblåst mage spesielt om kvelden

unormalt mye frysing, hjelper ikke hva jeg kler på meg

menssmerter i underlivet som har vart i ca en uke nå, til tider ganske sterke spesielt om kvelden

brystvortene var veldig ømme og d følets ut som om jeg var i puperteten.. brystene gjør veldig vondt når jeg sprang...

har fått sopp...

jeg må også nevne at jeg ikke bruker å ha noen av disse symptomene før el og ikm.

håper d klaffer for dere snart. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...