Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg er en gammel sliter som ikke har orket å gå inn på dette forumet på leeeenge. Jeg har opplevd 1 MA og 2 SA og har prøvd å få barn i 4 år ca, samt aldri brukt prevensjon. Nå har jeg avsluttet min første enkle pergokur og for 5 dager siden fant jeg ENDELIG eggløsningen min. Jeg og sambo hadde sex morgen og kveld fra 5 syklusdagen min ( den dagen jeg sluttet å blø) og frem til 2 dager etter påvist eggløsning. Når jeg sjekket kalenderen min på babyverden i dag sto det følgende: "I dag er det 14. januar, og du er på dag 22 av syklusen. Det er 5 dager siden eggløsningen, 9. januar, og 8 dager til en graviditetstest kan være positiv." Jeg har siden eggløsningen kjent mensmurringer/eggløsningssmerter (litt vanskelig for meg å kjenne forskjell som ikke har hatt eggløsningpå lenge) og det er som at de rare følelsene jeg kjente under eggløsningen ikke har gitt seg, men varierer i styrke. Kjenner det spesielt når jeg har vært oppe å gått litt fo så å sitte og ligge etterpå. Også etter orgasme... Så har jeg merket meg trøttere (trooor jeg) og brystvortene er veldig såre. Kan dette være tidlig tegn til at det kan være en liten der, eller er det normalt å ha sånne symptomer etter en eggløsning? Vær så snillå svar dere som har peiling. Dette er ikke noe moro for meg... *klemmer til alle*
Endaenbabyønskes Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei og hopp! Jeg har tatt pergo i 4 mnd nå, og har fått sterkere symptomer på alt pga pergoen. EL er sterkere, varer lenger, har mer murringer i magen osv. Har dessverre ikke resultert i noe enda, men er håpefull denne mnd også!!!! SELVSAGT kan det være en liten !!!! Men vil bare si at pergoen kan spille deg et puss. Kroppen er ikke helt som vanlig. LYKKE TIL! HÅPER DEN ER EN LITEN SOM KLORER SEG FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Tusen hjertelig takk for svar Er det jeg også er litt redd for at det er pergoen... Var en ting jeg glemte, jeg har hatt noen voldsomme humørsvingninger siden et par dager etter EL (!) Men det er kanskje bare pga alle hormonene og sånt som følger med pergoen...? Kjenner du deg igjen i det?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 heia lykketrollet:-) eg vil svare deg, kjenne meg så godt igjen..har hatt 4 spontan aborter og har operert to ganger for skillevegg i livmoren. men mister etter det også..har selv samme symptomer ( våger meg på å si at det er symptomer på graviditet) . håper ivertfall det er det , for oss begge. At brystvortene dine er såre er jo et fint tegn, og at du er trøtt:-) jeg skal ikm på torsdag., men har så lyst og ta en test i mårå, - krysser fingrene for deg, at det skal gå bra denne gangen:-)
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Kryser virkelig fingrene mine for deg også! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Så det er ingen som kjenner seg igjen i at dette bare kan være normale symptomer etter EL?? ;D
Endaenbabyønskes Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 JA, her har det vært månelyst til tider! Har virkelig hatt mye bivirkninger av pergoen, så dette var siste gang for min del(dobbel nå sist). Humørsvingninger, fryser mye, vondt i brystene, vondt i hode, hard mage, sterke smerter ved EL og har kjent meg svært deppa til tider. Tror jeg har hatt alt;)) Jeg ønsker deg lykke til med pergoen, men jeg synes du skulle hatt dobbel kur så lenge du ikke har hatt EL på lenge. Jeg har EL, men har fått pergo likevel! Spør legen din! Har hørt fra flere at det nesten bare er tull med enkel kur. Tvi tvi
Endaenbabyønskes Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Vil bare si at jg kjenner meg igjen i alt du beskriver!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå