Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Ser du på dine evner som mor som; 1. Godt under gjennomsnittet 2. Litt under gjennomsnittet 3. Litt over gjennomsnittet 4. Godt over gjennomsnittet ?
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er vel en midt på treet mor, gjør mine feil, men lærer av de.. så 3 kanskje?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 er nok en passende 3er...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Vel, vanskelig å vurdere seg selv, men vil si litt over gjennomsnittet...hverken mer eller mindre. Alle foreldre gjør feil, men prøver å gjøre færrest mulig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 jeg gjør det jeg mener er rett. så sett gjenom mine øyne er jeg en over gjenomsittet god mor. jeg ville jo ikke gjort de tingene jeg gjør om jeg ikke mente at dem var riktige. syns spørsmålet ditt er rart.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 3. til 4. Må jo ha tro på seg selv, men innse at ingen er perfekt :-)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 tror du at noen her inne vil svare nr1 egentlig??
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Jeg velger å si det sånn: Jeg er en perfekt mor - for mitt barn! Dette er blitt min leveregel. Og gradere hvordan jeg er som mor i forhold til andre har jeg ingen interesse av.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er helt enig med sessa.. jeg er den perfekte mor for mitt barn! han kunne ikke hatt en bedre mor! Høres kanskje selvsikkert ut! Men.. føler meg faktisk veldig sikker i mammarollen nå.. han er "rolig".. utrolig aktiv.. men veldig fornøyd og snill.. sover bra, spiser bra.. utrolig tillitsfull til andre.. alltid ren og pen... har alt han trenger.. så.. 3-4. Men.. jeg er jo absolutt ikke perfekt! Vi er alle forskjellige.. =)
Mayken Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Akkurat som Hønemor25. Som om jeg skulle sagt det selv. Har ei veldig blid, trygg og fornøyd tulle.
Den drygaste Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 jeg vil si jeg er en helt vanlig mor som avogtil feiler men som gjør så godt hun kan min datter har det bra så da vil jeg si jeg gjør jobben min godt nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå