Endaenbabyønskes Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Jeg må jo først si at jeg har prøvd i 1 og 1/2 år uten å lykkes. Har prøvd mange kjerringråd og det kan jo hende det hjelper deg!!!!!! Solvipect hostesaft, før EL Spis jams Ligg med rompa opp etter sex for å unngå at de edle dråper renner ut, ca 30 min Pass på at ikke mannen tar badstu når dere prøver, kan ødlegge sædcellene La mannen spise sink, det bedrer sædkvaliteten Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men hvis jeg kommer på noe mer skal jeg si fra;))) LYKKE TIL!!!!
Babyønske �� Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Det mangler ikke på råd og tips. Men tror nok dessverre det er sånn at det som virker på noen ikke nødvendigvis virker på alle. Jeg har en tendens til å hoppe på litt for mye selv, men foreløpig har ingenting funket. Det jeg sverger mest til er vitaminer, og det er det som oftest går igjen i fertilitetsbehandling innenfor alternativ medisin. Vet ikke om jeg skal si så mye om hva og hvilke doser jeg tar, for det blir som oftest "ramaskrik" her inne når jeg nevner det. Men legger ved en link som fikk meg på "sporet" av hva og hvilke doser vitaminer og mineral : http://www.marilynglenville.com/infertility.htm Jeg tar ikke alt av dette, og heller ikke så store doser av alt, fordi det ville blitt veeeeldig mange tabletter av enkelte. Nå er det først de siste pp'ene jeg har økt dosene, så foreløpig har jeg ikke merket noe effekt. I tillegg har jeg bestilt og begynt på det ene urtepreparatet som står i artikkelen. Dette er ikke godkjent i Norge, så det bestilte jeg fra Danmark. Wild yam har jeg brukt i form av Womans Care i 3 sykluser, skal i gang med ny runde om noen dager, men det har jeg ikke merket noe positivt med. Ellers har jeg sansen for tankegangen i alternativ medisin når det gjelder infertitlitet. De har som oftest flere muligheter og alternativ enn skolemedisin, der de som oftest bare trekker på skuldrene og ber en se det an og så kan man kanskje vurdere å gjøre noe.(noe som gjør meg vanvittig irritert:-))
27dager Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 takk takk- forrige gang prøvde vi ca 4-5 mnd (etter 1 pp som endte i sa) og da jeg prøvde salviete og hostesaft satt spiren. men, det kan være tilfeldig så ikke vet jeg. ville bare høre om andre hadde noen tips å komme med;) lykke til til deg og! kan jo også slenge til at de gangene jeg ble gravid tenkte jeg ikke på det i det hele tatt.. må også slenges til at det var før jeg oppdaget denne siden her;) ikke så lett å holde seg unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå