Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hehehe...Uff, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre=o) Spurte sambo tidligere i dag om vi ikke skulle kose oss litt...Ble vel noe sånt: Han: Nei, åååh. Er så sliten... Jeg: Og så, er jo ikke du som skal "jobbe"...=o) Han: Nei, men jeg er såååå sliten...Men dessuten så klarer vel ikke du med den der...*henviser da til magen min, med et lite smil* Jeg: *ler* ja, men vi må forsette.. har ikke tenkt å gå overtid...(i mitt stille sinn tenker jeg, hehe, for en unnskyldning for å få seg litt...) hehehe...Og dessuten er det du som "modner" meg...hehehe... Etter dette bare ristet han på hodet...haha..Var så morsomt å se uttrykket på han..=oD Når jeg sa at vi måtte "øve"...hehehe... Han var jo god da...Skal prøve meg på han i kveld...=oD hehehehehehe...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jaja, litt omvendt her hos oss da. Jeg er trøtt og sliiiiten og vil bare sove. Han er arat tidlig og sent. Skal nok gjere trå til med modning både titt og ofte han....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hehe... har litt av det samme problemet her selv. Jeg er jo klar for en økt hele tiden, men nå som babyen er større er han så nervøs for å klemme den eller komme borti.. Får liksom ikke overbevist han om at det er helt trygt, men han er tydelig nervøs når vi holder på og det ødelegger hele akten. I tillegg vil han ikke modne meg før tiden er inne. (termin om 3uker) Tror han liksom at babyen blir født øyeblikkelig etter at han kommer inni meg?? kroppen bruker jo god tid på å bli moden.. hehe
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hehe...De er jo gode da...=o) Er også klar som et egg...Bare han sier sex så er jeg klar...hahaha...er ekstrem dette svangerskapet=o) har ikke tenkt å stoppe med sex fra nå...Det blir litt lenge å vente... Så får se om jeg klarer å "overtale" han i kveld...Og magen min er ikke sååååååå stor...Bare litt i veien,...hehehe... HI
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Min sambo har også vært litt sånn... men ikveld ;D hehe.. Har gjort rent hele soverommet, pyntet kommoden med levende lys og skiftet på sengen =) Så når vi skal legge oss, skal jeg dusje så jeg er helt fresh, og prøve å tenne han hehe *håpe håpe at jeg er heldig i kveld* ;p
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 break a leg.jeg må omtrent bønnfalle han om sex her,sier han er sliten 24-7. en sjelden gang får jeg kjenne på men det er litt rart.han var jo klar både sent og tidlig før jeg ble gravid...syns det er litt lenge å være uten sex da jeg er 32 uker..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Sambo var veldig aktiv til å begynne med han også...Klar til alle tiders timer...Men etter at vi fikk gutten vår så har det dabbet av...Men så tok det seg opp i sommer og vi har hatt det veldig bra..Helt frem til jul...Så nå er det på tide med en rundt til i høyet.. Skal snart inn i dusjen jeg også...Freshe meg opp litt=oD... Håper han blir med da...Eller så tror jeg kommer til å begynne å grine..hehehe Disse hormonene...(kan vel skylde på det eller?? ) hehe HI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå