lillespiren2:) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg er i uke 24 nå og magen er bitteliten. Jordmora var imponert over at jeg er så langt på vei og fremdeles går med vanlige bukser. Hun forklarte det med at jeg bærer gutten veldig langt inn mot ryggen, og at jeg i utgangspunktet er høy. Er det flere som ikke har fått noen stor mage enda??
hjemmekanskje??? Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Kjenner meg igjen fra mitt forrige svangerskap. De som ikke visste jeg var gravid så det ikke før 6-7 måned. Brukte vanlige klær hele svangerskapet. Har kun ett mammaplagg: en tunika. Bare å nyte det. En befrielse etterpå også. Rett fra sykehuset og hjem i vanlige olabukser... Håper på samme denne gangen ) 15+5 idag og gått ned 3-4 kg. Så ganske likt sist gang....
Minervae Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Litt i samme situasjon som deg tror jeg. Gikk inn i uke 26 i dag, og kan fortsatt bruke de fleste bukser jeg brukte før jeg ble gravid. Bærer sikkert gutten min langt inn mot ryggen jeg og :-) Så lenge han utvikler seg normalt og jeg føler meg bra, er jeg bare glad for at magen min ikke er spesielt stor :-)
mine små alver... Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 oi...så heldige dere er da! Gå å se på profilen min fra uke 24,måtte begynne med mammabukser tidlig denne gangen jeg.=) Er i uke 27 nå og ser jo sprekkferdig ut,venter EN gutt=)
Minervae Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, heldig på en måte kanskje. Du som er tydelig gravid slipper i alle fall at folk bare antar du har lagt på deg ;-)
mine små alver... Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 hehe..blir litt av begge deler...får jo høre at Oi så "tjukk" du er blitt,og "er du sikker på at det ikke er to der?" men,men...folk må jo kommenter uansett tror jeg.. =)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Har fått litt magen nå i uke 23 ja... men kommer fortsatt inn i buksene mine... heldigvis! Må nok ha noe mer romslig, eller ty til en strikk i knappehullet om en liten mnd... slik som de andre gangene..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 I uke 26 nå og ingen som ser at jeg er gravid. Bruker vanlige klær og tights på trening. Regnet med at det skulle komme snart nå for det er mitt andre barn, men...jeg er ganske høy og har lang rygg. Og SF målene ligger godt over normalen, så babyen er nok stor likevel :-)
humla80 Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Så heldige på en måte dere er da, jeg er 1,83 og min begynner å synes. Buksene er trange og klarer ikke gå med dem lengre. Det blir tights og Tunika på meg. Har ikke gått så mye opp i vekt da, men har en fin liten mage der. Skal bli spennede å se hvordan det blir fremover er nå akkurat 15 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå