Gå til innhold

Om noe, hva har dere dobbelt av i barnehagen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min skal begynne i barnehage i februar, og jeg lurer på hva det er lurt å ha dobbelt av. F.eks utesko, bobledress, votter etc ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lurt å ha ekstra skift til barnet (strømpebukse, sokker, bukse,genser, body o.l). Ekstra luer og votter.

Skrevet

Vi har en ekstra vogn med lammeskinn stående i barnehagen. Så slipper vi å dra den frem og tilbake, pluss at det er en vi kjøpte brukt, så gjør ikke noe om den blir mer falmet. Ellers har vi bare en vinterdress, den frakter vi han frem og tilbake i også. Når det ikke var minusgrader ute, hang dressen i barnehagen og vi fraktet han bare i jakke. Da kledde vi på ekstra lag med klær og regndress hvis vi skulle ut på ettermiddagen (men det blir dessverre langt fra hver dag ;) ) Ekstra votter og ekstra sett med klær bør man ha liggende i barnehagen også.

Skrevet

Vi har dobbel av vogn, utedress, vintersko, votter, luer...... -men da mest fordi vi ikke gidder dra det frem og tilbake til bhg hver dag.

Skrevet

me har eksta sett regntøy som ligger der hele tiden. og sheroksene ligger der, ekstra votter, luer. mange strømpebukser. vogn trengte me ikke,for der er det senger til alle=)

Skrevet

Vi ikke dobbelt av noe. Er eldstemann som går i bhg enda og går 50% (det skal minsta også gjøre), og vi klarer oss fint med en dress, et par vintersko og ett sett regntøy. Har en del ekstre votter da.

Skrevet

Har tre vogner i bhg, to står der fast. Ellers dobbelt av alt, selvfølgelig. Har tre-fire inneskift liggende, for de blir ofte våte. De får visst drikke av glass selv mer enn hjemme, hehe. Har ekstra sett med votter og luer også.

Skrevet

Nå trodde jeg HI mente kun uteklær da. Er ganske naturlig å ha med inneskift :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...