Gå til innhold

Lite sex-lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ikke fristes særlig til å ha sex eller kose meg meg selv nå som jeg er gravid? Ikke fordi jeg tenker at jeg har et barn i magen.... Vet ikke helt hvorfor..... Litt siden jeg føler meg sliten hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er du ikke alene om! det er normalt både å ha økt og nedsatt sex lyst når du er gravid. jeg har lite lyst og det har jeg hatt siden starten i svangerskapet men nå har det blitt enda mindre for nå merker jeg liv i magen, og tenker mye på det og det blir så rart på en måte.. men vi kommer nok sterkere tilbake:) hehe..

Skrevet

Ja det er helt merkelig! forrige gang var det motsatt,da fikk jeg ikke nok.

Nå klarer jeg ikke tanken på sex,eller kyssing eller noe som helst egentlig... Æsj altså!!!!!!

Skrevet

Hehe, godt å hør det ikke bare er meg "som pines" ;) forrige gang var det motsatt meg meg òg!

Skrevet

ja har ikke noe særlig lyst, har slitt litt med lysten siden jeg ble gravid Spesielt nå når hun sparker å styrer på.

Vill heller bare kos å klemme. er i uke 27 >1

Skrevet

Sliter med lysten denne gangen jeg også.... forrige gang tror jeg vi nesten hadde sex hver dag i hele sv.skapet.....

Jeg er litt "redd" for at det skal skje noe, selv om jeg VET at det bare er sundt med litt sex.....hihi...

Kan også ha noe med at vi nå har barn fra før og kanskje ikke har så mye overskudd som forrige sv.skap...... Håper det snart går over, og at lysten kommer tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...