line_n & sara Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 den ene puppen min er kjempe øm! prøver å kjenne etter om det er noen kuler eller lign inni der, (tenker på tette melkekanaler eller så..) men kjenner ikke noe.. auauauau..noen som vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Er huden rød på deler av brystet? I såfall kan det være starten på en brystbetennelse.
line_n & sara Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 huden ser ikke rød ut..bare veeldig vondt! som et blåmerke! bare værre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå