Maja☆ Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Vi har fått dagmammaplass, og lurer på hvordan tilvendingsperioden er hos dagmammaer. Hvor lang tilvendingstid brukte dere, hvor gamle var barna når de startet hos dagmamma og hva betaler/betalte dere i mnd? Simen er 13 mnd når han starter.
Lois Lane Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Vi har dagmamma til småen på 14 mnd. Begynte nå i januar, så har ikke vært der så mangen ganger enda. Vi var på besøk hos dagmammaen to ganger før hun var der aleine. Men det pleier å gå veldig bra når folk hun ikke kjenner passer henne. Vi betaler litt over 200 kr dagen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Mina går hos dagmamma. Begynte der i høst da hun var 11mnd. Betaler 200 kr pr dag. Var endel på besøk og sånn i starten. Hadde litt halve dager
Edelweis Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Thale går også til dagmamma. de er 2 stk der om dagen da, å har egen barnehage nede i kjellerleiligheten sin. vi var der på besøk før hun begynnte akkurat som i en vanlig barnehage. vi betaler 25 kr per time, å kan komme å gå som vi vil innenfor åpningstidene da seffli=)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 oi 25 kr timen va billig! Min tar 35kr
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Gutten vår har gått hos dagmamma i 6 mnd (er 18 mnd nå) og har det som plommen i egget. Vi føler vi virkelig har truffet jackpot med henne, for hun er virkelig verdens trivligste dame og er kjempeglad i unger Brukte 3 dager til tilvenning (jeg hadde ferie da). Var der en time sammen han og han en time alene første dagen. Andre dagen var han der 3 timer alene og siste dagen var han der 6 timer alene. Ble litt gråting akkurat da jeg gikk de to første dagene, men så gikk det over og han bare vinket og løp inn. Vi betaler 4000,- i mnd, men det er svart. Vet ikke hvor mye du må ut med hvis du skal ha hvit dagmamma, men du får jo kontantstøtte, pluss skattelette, så det blir vel ikke noe særlig forskjell sånn tilslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå