Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Var på ski i helgen som var, og lørdag falt jeg ganske kraftig i skibakken. Jeg landet på siden/ryggen og slo hodet i bakken. (hadde heldigvis hjelm!) Gikk veldig bra, og reiste meg opp igjen med det samme. Er litt øm og sår i ryggen der hvor jeg landet og har fått en liten kink i nakken. Eneste jeg er bekymret for nå er om det kunne ha skadet barnet på noen måte? Noen andre som har vært borti samme situasjon og kan roe meg ned litt? Er 12+2 i dag.
lillespiren2:) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg spurte jordmora mi om det angående fall, og hva om man skulle gjøre dersom man var så uheldig å falle. Hun sa at hvis jeg falt skikkelig, nærmest slo salto og landa hardt så skulle jeg helst kontakte lege\føden for en sjekk. Det som er farlig med fall sa hun, er at det er en viss fare for at morkaken kan løsne. dette er vel og merke hvis man slår seg skikkelig, og man kjenner at man har vondt etterpå. Jeg er selv 24 uker på vei nå, så jeg snakker kun utifra det hun rådet meg til. men er du bekymret kan du sikkert kontakte legen for høre.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar! Så hardt falt jeg nok ikke - slo meg kraftig, men har ikke kjent noe smerter i magen eller noe i ettertid, kun et lite blåmerke på ryggen. Jeg skal til kontroll med jordmor om 2 uker, tror jeg bare venter til da. Har liksom ikke lyst til å være den "hysteriske"... Men det er klart jeg tenker litt på det. Kanskje jeg kan spør jordmora her neste gang hun har nettmøte!
Glederseg:) Har født!! Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 hei hei..jeg besvimte for noen uker tilbake ..da smalt jeg hofte litt av ryggen og hodet hardt i steingulvet men det gikk bra..jeg var bekymret som du er nå og fikk en ul bare for at jeg kunne roe meg ned..der var alt bra med den lille.legen sa at det skal veldig mye til så lenge man ikke har stor mage og faller rett på den...jeg er nå 13+5 så tenk positivt:) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå