Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har i flere uker hatt tegn på modning i form av kraftig nedpress og stikninger, i tillegg til ganske kraftige kynnere. Idag tidlig kjente jeg for første gang ordentlige tak. De var ganske regelmessige, mellom 6-8 minutter mellom den stunden de varte.. Så roet det seg ned igjen.. Gikk over til ganske konstante murringer som varte utover dagen, men de siste timene har det nå tatt seg opp igjen.. I begynnelsen var det ikke særlig vondt, men nå hender det at det kommer noen jeg nesten må puste meg igjennom. Kommer ofte, men de fleste er ganske korte, og ikke ordentlig regelmessige.. Noen som kan hjelpe meg litt? Tør liksom ikke håpe for mye, har liksom ikke helt troen på at det er noe på gang.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Sitter forresten mest i korsryggen, men sprer seg litt ut mot magen. Har dem når jeg ligger, og de blir vondere når jeg går. Har termin på torsdag.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke født før, men tør og si at dette er starten på noe Hvertfall ut i fra det jeg leser og sånn på BiM og andre steder Keep us informed =)
gulda Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Har desverre ikke peiling, ikke født selv enda.. ;en så spennende! Kanskje ringe føden..? De vet jo hvordan ting skal funke.. Krysser fingrene for at du får en liten en i løpet av kvelden da! )
Ixe-mix Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Det høres ut som om fødselen er på gang. Jeg husker når jeg skulle få min nr 2 så hadde jeg det sånn at d gjorde vondere når jeg gikk. Menn da hadde også slimproppen gått så jeg visste at d kunne skje noe. Lykke til!!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Høres ut som det kan være noe på gang! Min andre fødsel begynte slik som du beskriver. Jeg begynte med uregelmessige rier, som ikke var spesielt vonde på en mandags morgen, og de tok seg opp og ble regelmessige på natta. Gutten kom på tirsdags formiddag! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Kan høres ut som modningsrier, men de kan jo ta sin tid, så smør deg med enda mer tålmodighet og håp på at det går fort.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Oiii, håper virkelig det! Hehe. Prøver å ikke få for store forhåpninger, men har ikke hatt det sånn her før! Har hatt veldig mye slim de siste dagene, så lurer på om ikke det er slimproppen som har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå