Gå til innhold

ned i vekt....

mamma`n til Amalie og Albert

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode råd til trening-mat osv , ønsker ikke å bruke allverdens med penger på treningstudio..... noen som vet om det finnes noe sted på nettet som kan veilede meg gjennom en begynnelse.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale deg pilates trening og kutte ut brød, spis knekkebrød i stedenfor, selv spiser jeg rug knekkebrød. Ellers så er det såpass enkelt som å spise mindre og trene mer. ;o)

Pilates video får du kjøpt på tv shop, men hørte også rykter om at de selger det på rema til en billig penge.

Skrevet

noen spesielle knekkebrød som er bedre enn andre.....? spiste faktisk kun knekkebrød i desember på jobb, kom på det nå, og tror jeg følte at magen ble litt flatere:) sikkert bare innbildning...

Skrevet

Tja, vil tro at grovere knekkebrød er bedre enn fine, jeg går ned og holder vekta med rug knekkebrød, så det er slett ikke sikkert det var innbildning. :o)

Skrevet

Jeg spiser ingersrugbrød, da jeg ikke liker knekkebrød. Spiser ca.5brødskiver pr. dag. 2 til frokost, 1 til lunsj og 2 til kvelds. Spiser også 3-4 frukter pr. dag.

Når jeg spiser middag så spiser jeg en halv tallerken med salat, en fjerdedel med grønnsaker og en fjerdedel kjøtt (mest kylling og fisk).

Spiser ikke potet, ris, og lite med pasta og saus.

Oppskriften på ingersrugbrød finner du på nettet.

Drikker ellers masse vann og til måltidene drikker jeg juice (bortsett fra til middagen da). :D

Spiser ca. hver 3.time :)

Ellers har jeg en stepmaskin som jeg kjøpte på jysk til 200kr. Går 15 min på den annen hver dag. Ellers så går jeg bare tur og sånt :D

Funker for meg, har gått ned nesten 4 kg på litt over en uke :)

Skrevet

du er heldig du!!!!!!!!!!!!!!!!! har holdt på NESTEN som deg... faktisk!! spiser sånn brun ris og litt sånn, men jeg har ikke gått ned en eneste kilo og jeg har holdt på i 3 uker!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...