mamma&urokråka Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Skal dere bruke det? Når skal dere i så fall begynne med dem? Er vel ikke vits i før babyen begynner å få tenner vel? Kan kanskje bruke vanlige smokker til det? Eller hva har dere tenkt?
mamma`n til nurk Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Tenkte jeg skulle bruke vanlig smokker til hun får tenner, så ortodentsmokk når den første tanna er på vei.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 har du først begynt med en type smokk,er det ikke enkelt å bytte til en annen type,når barnet blir større.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Tror nok at det er lurt å begynne med de med en gang, hvis det skal ha noen funksjon for bittet! :-) Men det er nok ikke alle som har lett for å ta denne typen smokk, fordi den blir veldig annerledes enn puppen liksom... Blir en helt annen måte å suge på. Også har jeg hørt at de sprekker etter bare et par dager..så det er ikke sikkert de er noe særlig holdbare heller... Jeg har kjøpt en pakke, med den minste størrelsen, og har planer om å prøve disse først i hvertfall, hvis smokk blir aktuelt. så får vi se... :-)
mamma&urokråka Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Har også hørt at de sprekker fort. Kan jo ikke kjøpe en smokk per dag, men har lyst å prøve dem og se i alle fall.. Er jo bedre å kjøpe litt dyrere smokker nå, enn at han kanskje må ha regulering når han blir eldre.. Men får se. Kanskje han er som meg, og ikke vil sutte på annet enn tunga si.. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå