Gå til innhold

Innlegg,og ammebh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ull,og bomull innlegg må man ha begge slag,hvor kjøper man d? Hvor mange ammebher er d lurt å ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger vel strengt tatt ikke mer enn 2 ammebher. Vaske den ene og bruke den andre... Trenger jo ikke mer vask enn at man skyller den opp i lunkent vann.

Selv har jeg pleid å ha 3, da jeg har leket en del, særlig på natten.

Har aldri hørt om innlegg i bommull jeg, er det noe nytt? Ull har de i alle fall på apotek og helsekost. + nettbutikker som selger ulltøy. Feks nostebarn.no

Skrevet

Tror det kan være lurt å ha både ullinnlegg, og papir. Bruk ull inderst da. Ullinnleggene selges på de fleste barnebutikker, og apotek, og papirinnlegg finner du i vanlige butikker, og apotek :)

Jeg har vel pleid å ha 3 amme bhèr. Kunne sikkert hatt flere, men da jeg må ganske høyt i str når jeg er gravid (gått fra c-cup til g-cup) så må jeg på undertøysbutikk å kjøpe dem, og da koster de 550,- stk =/

Skrevet

Her er det ulike svar å få, ja ;o)

Ammeinnlegg i ull og bomull får du i alle fall på BabyMagasinet i Smalgangen i Oslo(grønland). Men ull er å anbefale. dette får du kjøpt på alle apotek. Sparkjøp har rimelige ullinnlegg.

Bruk også vanlige papirinnlegg, slik at du ikke lekker gjennom på trøyene dine. Disse bør være innenfor ulla, slik at den også holder seg mest mulig tørr.

Avent og chicco innlegg er anbefalt. Disse får du også kjøpt på apoteket.

Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...