Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan koker man smukkene? Lar man dem trekke i oppkokt vann, og i så gall hvor lenge? Og hva gjør man med dem etterpå?
BarnNr.4 :) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg bruker å la dem ligge å koke i vannet i 5 min Så bruker jeg å legge dem på ett reint håndkle å la dem bli kalde. Men husk å trykk ut vannet bra smukkene
Phantom´ Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Legges i kokende vann! Kokes max 5 min. Kokes de lenge blir de seige
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ok, da høres det greit ut. Men jeg tenkte å koke dem for å ha med på sykehuset, og er litt usikker på hvordan jeg skal pakke de? Føler meg fryktelig dum nå, men er så redd for å gjøre noe feil.
BarnNr.4 :) Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 tror ikke det er så mye vits å ta dem med på sykehuset Jenta mi fikk den når hun var kommet hjem fra sykehuset. For det er viktig at hun suger skikkeli på brystet før hun får smukken. Så det ikke blir noe problem med det
Phantom´ Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Jeg skal absolutt ha med på sykehuset. Min frste hadde ike smokk da, men brukte puppen som smokk nesten knstant i et døgn, og puppen ble sår og mor ble fortvilet... Så her blir det smokkk i bagen sånn i tilfelle nøden. Når det gjelder å pakke den er det bare å putte dem i en brødpose. Selv har vi brukt mam sine smokker, og de følger det esker med. har kokt disse eskene sammen med smokkene jeg, så da blir i alle fall alt rent.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Skal alle smokker kokes før de tas i bruk?
BarnNr.4 :) Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Tror det jha det er vertfall det jeg har gjort .. Greit å bare gjør det, tar ikke lange tiden da:) Det skal jo inn i munnen på en nyfødt bebi, så da børr det være sterilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå