Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 av og til er sparkene så VOONDE!! når han setter foten godt ut i sia, hopper til å bare... AHHH.... litt vondt ja, men så lenge han har det bra og gir meg livstegn må han bare sparke meg så hardt han bare vil
BarnNr.4 :) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hehe kjenner meg igjen der jha!! I dagtidli våknet jeg i halv 7 tiden av at hun sparket å tullet laaangt ned i magen.. vet ikke om hun har festet seg nå eller hva det var hun holdt på med, men det var vertfall langt ned i bekkenet og det kjenntest ut som omtrent hun var på vei ut å det var voooondt!!! hehe er i uke 33:)
mamma`n til nurk Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner til den, ja!! Har ei aktiv ei, som liker å dytte rompa ut av magen(rett ved siden av navelen) samtidig som hun sparker for fulle mugger på andre siden! Føler hu prøver å sparke seg ut... Er IKKE deilig!! Skulle tru jeg hadde foret henne med spinat... Men, hu lever i beste velgående, så skal ikke klage:)...mye...
gulda Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Åhr, han her er glad i ribbeina, altså! Hopper fysisk til selv i smerte når de hardeste sparkene kommer! Er heldigvis ikke ofte, mer at han bare presser veldig på (men ømt, det også..). Men enig i at det får heller gjøre vondt enn at det er stille. Lillegutt er ganske rolig av seg egentlig, men har noe stjernetreff, he he. )
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 hehe, morsomt.. mitt gull ligger slik som ditt mamman til nurk. rompa ut på venstre sida mi og hælene godt ut til siden på høyresida. har ikke forandret stilling på mange uker. så han har funnet sin favoritt stilling. De blir sterkere da, det er godt tegn hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå