Gå til innhold

hva synes dere om 40 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

som blir mor for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som jeg synes om alle andre som blir mor for første gang.

Skrevet

40-åringer som får sitt første barn, er flotte damer, slik som alle andre som er så heldige å få barn.

Skrevet

Synes det er greit, men ville ALDRI ha fått barn så sent. Har en svært ung mor og bestemor, synes det er topp, for vi har ett veldig godt forhold. Mamma er en slags venninne for meg, siden hun er så ung.

Men det er jo ikke alle som får muligheten til å få barn så tidlig, av forskjellige grunner. En venninne av meg er 35, de har prøvd å få barn i ti år uten hell, men plutselig en dag kan det skje, og da er hun kanskje 40 år. Alder har jo ingen ting å si om man er en god mor, men det er jo klart at barnet kanskje får litt mindre tid sammen med foreldrene sine og besteforeldrene.

Skrevet

Heller en 40-åring enn en 17-åring.

Skrevet

At de er heldige som får det til.

Ikke alle er så heldige at de har mulighet til å bli gravid så sent i livet!

Skrevet

Tror det er bedre å få barn når man er 40 enn 17-18.. man har fått gjort litt ting i livet. og så er det jo koselig for dem, og for de som er 17 også

Skrevet

Jeg synes det er bra de rakk å få barn før de ble for gammel... Tenker med en gang at de har sikkert slitt litt med å få barn, selv om det sikkert ikke alltid tilfelle.

Skrevet

At det er kjempeflott at de fikk oppleve å bli mødre de også.

Skrevet

Enten er du 40 åring selv, som lurer på hvordan andre ser på deg eller så er du så umoden at du ser ned på de som får barn så sent.

Alder har da ingen betydning for om man blir en god mor eller ikke. Det vet de aller fleste oppegående mennesker:)

Hilsen en som ble ung mor, og nå gammel mor (32) i følge enkelte.

Skrevet

Er jo helt greit det.. tanta mi fikk første når hun var 41, etter 3 spontan aborter.. men hu ble veeeldig knytta til jenta si.. amma henne til hun var 3 år.. det syns jeg ikke noe om.. syns det blir for ille når man kan spørre barnet om han/hun er mett.. Men hun er en super mor og jenta er nå 7 år..

Skrevet

Helt greit det!

Når en 40 åring får barn er det nok nøye gjennomtenkt med tanke på livssituasjon, økonomi osv, så disse barna får det nok veldig bra.

Nå er det jo ikke slik at en 40 åring er total avleggs :)

Skrevet

Hva slags spørsmål er nå det? Jeg var 40 år da jeg ble mor for første, og hittil eneste, gang. Tror ikke det er veldig forskjellig fra å bli mor første gang som 30-åring. Man lurer på en hel masse, og synes det er veldig slitsomt og veldig morsomt.

Jeg hadde på ingen måte planlagt å vente så lenge, og har heller ikke prioritert noen karriere. Har studert lenge, reist mye, og hatt muligheten til å prioritere andre ting enn hjem, jobb og familie. Har rett og slett ikke hatt noen kjæreste jeg har hatt lyst til å lage barn med før nå, etter å ha vært singel de siste 10 årene var det nå eller aldri. Ble gravid etter at vi hadde vært sammen 6 måneder, og hadde ikke en gang flyttet sammen.

Tror 40-årige førstegangsforeldre er like forskjellige som alle andre. Vi var i hvert fall ikke spesielt veletablerte, og barnet var ikke spesielt planlagt. Men svært velkomment, som hos de fleste mødre (og fedre).

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg synes de er skikkelig dritt azz!!!!!!!!!

Skrevet

Må i alle fall være bedre enn en umoden mor som deg riga:)

Skrevet

Jeg er selv 40 år å ble mor til tre barn i en alder av 39år.. Først tvillinger og så en til.

Travelt men kjekt..

Har ikke direkte valgt å bli mor så seint, men slik er det bare for noen..

Skulle jeg valgt hadde jeg nok fått alle barna i 20årene..

Skrevet

At de er heldige:0)

Akkurat like heldige som alle andre som opplever å bli foreldre:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...