Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hadde en liten blødning på lørdag, og var til sjekk i dag. På innvendig ultralyd så legen et lite hjerte som blinket, og alt var i orden Kunne ikke se om det var flere hjerter der, fordi jeg bare er 6+4....skal tilbake til kontroll i begynnelsen av februar. Spennende Grunnen til at jeg blødde litt var en veldig ømfindtelig livmortapp....og det var ikke noe farlig!
mammaen til Benjamin :) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Så bra at alt så fint ut! Så innlegget ditt for noen dager siden, så godt at spiren har det trygt og godt Heldig du som har lege som tar ultralyd. Får nok ikke noen ultralyd før uke 18 eller noe jeg.. Men håper at alt er i orden likevel da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå