Gå til innhold

Var til ny ultralyd i dag.....:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en liten blødning på lørdag, og var til sjekk i dag. På innvendig ultralyd så legen et lite hjerte som blinket, og alt var i orden :) Kunne ikke se om det var flere hjerter der, fordi jeg bare er 6+4....skal tilbake til kontroll i begynnelsen av februar. Spennende :) Grunnen til at jeg blødde litt var en veldig ømfindtelig livmortapp....og det var ikke noe farlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt så fint ut! Så innlegget ditt for noen dager siden, så godt at spiren har det trygt og godt :) Heldig du som har lege som tar ultralyd. Får nok ikke noen ultralyd før uke 18 eller noe jeg.. Men håper at alt er i orden likevel da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...