blir gal Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler meg ikke ordentlig glad over at jeg er gravid.er første dag i uke 13 nå.har vært så i mye dårlig form.slapp og sur.tåler ingenting.tenker på så mye.så sliter jeg ennå litt med en abort.det tok jeg for ett og et halvt år siden.da blei jeg omtrent tvunget av den kjæresten jeg hadde.han er jo en drittsekk.men,så greier jeg ikke helt å legge det fra meg.han er naboen til broren min.og det er litt for nærme.hater å se han.er så sår når det gjelder det. Nå har jeg jo en kjempe bra kjærsete,som er glad for graviditeten.hvorfor er ikke jeg det da???har ikke sagt det til han da.blir lei meg.
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei på deg. Dette hørtes ikke bra ut, men det er typisk oss jenter å gå og tenke masse på vonde ting. Og akkurat nå er du ekstra utsatt fordi du har tusen hormoner som flyr rundt i kroppen din. Jeg er litt sånn innimellom og ikke alltid like flink til å fortelle om det til mannen min. Menn forstår ikke alltid, slv om min mann er ganske flink. Det som har hjulpet meg mest er å skrive det ut. Alle følelser og tanker, selv om jeg vet at jeg overdriver noe. Det viktigste er å få det ut. Jo mer du går og tenker på det jo værre blir det. Og om du klarer å glemme det innimellom, så har det en tendens til å komme tilbake. Finn deg en svartebok og skriv i vei. Det er mitt råd. Så skl du nok se at det blir litt lysere igjen. Lykke til.
blir gal Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Takk:-)for tipset.skal prøve det.for det er ikke lett nå
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 du er kanskje litt deprimert. sender en trøsteklem jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå