Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 noen som vet hvor man får kjøpt koppholder til vogn ?
line_n & sara Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 babyshop og lign.. pass på at den dingen som festes i vogna er brei nokk..det var ikke min!! så jeg må kjøpe ny..
Lillegutt og jeg Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 På "Den Kule Mage" har de en fin en som bare festes med borrelås, den har jeg!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 hei, jeg har en veldig bra koppholder. Den har plass til to kopper , pluss en lomme med glidelås i midten. Trenger ikke ta den av når jeg legger sammen vognen. kjøpte den på barnevognskilt.no men den er myk, så bør ha i hard kopp eller flaske. koster 239 eller 249 pluss porto. Vet ikke om du kan få de i butikk.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Den koppholderen m plass til to kopper og med en lomme med glidelås i midten får du kjøpt på Babyshop(om du har mulighet for å handle der). Koster ca 250,- Har en sånn og bruker den masse. Den heter Tinkafu
Anele&Solstråla Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Den som de to siste har nevnt har jeg også...kjempefornøyd:) Kjøpte en på kaffebrenneriet til 140kr, den er hardplast..og sitter ikke ordentlig på vogna mi(emmaljunga), i tillegg så spretter vannflaska ut av beholderen:(
ifie Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Du/dere som har sånn med to hull og lomme på midten, den er myk, ble det nevnt, er det da vanskelig å ha slike pappkaffekopper i den? Hadde tenkt å bestille på "barnevognskilt" men nå ble jeg litt usikker, gitt!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Til dere som har koppholdere til vogna og bruker den til kaffekoppen: Vær så snill og vær forsiktige..... hørte om et tilfelle en på jobben fortalte...En mamma som hadde vært på Kaffebrenneriet og kjøpt kaffe....men i det hun skulle "dytte" kaffen på plass i holderen.....sååååå rant det litt varm kaffe over vogna.... huff - gikk sikkert bra, men vær forsiktige - fort gjort med varm drikke Personlig har jeg ikke helt sansen for det med varm drikke i koppholdere og barna i vogna
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Du bør nok ikke presse/dytte en pappkopp ned i koppholderen, men bare sette den pent og forsiktig nedi. Da går det helt fint.Denne koppholderen er jo spendt tvers over styret på vogna, der du holder hendene.Den står ikke rett over selve baggen der barnet ligger. Så ved event kaffesøl vil kaffen renne rett ned på bakken. Den er lagen i mykt materiale, med da den spennes fast over styret blir den stram sånn at koppene holder seg fint på plass. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med den. Den er verdt 250,-!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Lilleprinsen.no har også denne! Hvis du kan hente på Bekkestua, er det jo heller ingen porte:) Bra service også hos lilleprinsen - og det aller meste til billigere priser enn andre babybutikker. Men koppeholderen koster 249 også her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå