Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 I natt var jeg sikker på at fødselen var i gang. Fra ti elleve tiden hadde jeg regelmessige kynnere som var vonde (trodde det ble rier etterhvert). Fram til kl ett var det ca ti min imellom, så økte dem til fem. Da ble de vondere, men så avtok intervallene fram til klokka fire og jeg sovnet! Følte meg skikkelig snytt da jeg våknet i morges:) hadde begynt å planlegge denne dagen i natt, hvor tidlig vi kunne ringe barnevakt, at samboeren min måtte ta fri fra jobb (skulle jobbe i kveld og) osv. Er dette et tegn på at noe kan være på gang, eller er kan jeg liksegodt gå i en måned til? Synes jeg har lest om noe liknende fra andre her inne. Tror det kalles mase rier.....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Har du kjent noe i dag? Kan jo være en begynnelse.
Birthen Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Akkurat sånn hadde jeg det på lørdag. Var sikker på at jeg kom til å få et søndagsbarn.. Så skuffelsen var stor da jeg våknet søndag og siden har det vært rolig her.. Håper du får litt mer "action" enn meg da! Lykke til!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 I dag har det bare vært noen få vanlige kynnere... Har du ikke kjent noe mer etter dette? Uff, må vel bare slutte å tenke på dette. Han kommer når han kommer, men det hadde ikke gjort noe om det hadde skjedd nå. Men jeg har tippet jeg kommer til å føde 22 januar, og det er en uke til, så vi får se... Når har du termin? Jeg har 29 januar, så jeg kan enda gå leeeenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå