Hege & lille Hannah <3 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Etter en lang og tung fødsel kom endelig snuppa mi. Hun var 5055 gram, 55 cm lang og 38 rundt hodet. Kom hjem først idag pga komplikasjoner, og det var deilig å være hjemme. Fødselshistorie kommer senere
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Ja, hun var til og med større enn mi første ) Godt å høre at det har gått bra og at dere nå er hjemme. Gratulerer!
Labambie Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer masse med "vesle"mor! Ikke så svær da.. Og helt garantert verdens vakreste! Kos dere masse med henne!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 det var en stor jente gitt! men sikkert sååå herlig! gratulerer:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer sååååå mye med jenta... Håper dere koser dere massssse )
Maigullet Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer så mye med jenta:) Da fikk de altså rett ang. størrelsen da! Spent på å lese fødselshistorien! Kos dere
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 gratulerer med en stor jente,kos dere masse med henne
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Dæsken så stor hun var... ) Håper det går bra med deg nå...Kos deg i tiden fremover!!
maria isabell Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 gratulerer:) trudde ikke det var lov å føde så store barn normalt, kan tenke meg du hadde det tøfft!!!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer så mye med den store, lille jenta:)
Anettemor82 Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer så mye:) så godt at det endelig er over.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer så masse med den store lillejenta di!! Endelig ferdig!!
kløver Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer saa masse med jenta. Min nr 2 var enda rundere enn din faktisk - 5206 g, 54 cm og 37 rundt hodet (jeg fodte helt normalt, uten komplikasjoner for de som lurer paa det). Kos dere masse. Jenta mi ble forresten raskt normalvektig. La paa seg littegranne, jevnt og trutt og gikk opp bare 3,5kg det forste aaret. :-)
Erisa* Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer så mye! Håper dere får fine dager sammen nå i tida fremover!
melkekua™ Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer med prinsessa ;o) Kos dere masse nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå