Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i storform hele tiden og har følt at tiden har gått fort. Fødselen har liksom vært like rundt hjørnet, og jeg har nesten vært redd for at dagene skulle løpe fra meg og at jeg ikke skulle rekke å ha ting klart. Så plutselig - liksom over natten - har jeg blitt kjempeutålmodig. Dagen idag har gått fryktelig, fryktelig sakte og de tre resterende ukene frem til termin kjennes en evighet unna. Nei, nå er jeg klar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen:) har 2 uker igjen og er utrolig utolmodig...lyst å få babyen ut..samme hvor vondt det blir...føler tiden fram til 1 januar fløy så fort....men herregud så lang januar måned plutselig har blitt...dagene går så sakte...har bakt og vasket masse babyklær og tepper etc...vært kjempekvalmi dag da..pluss har så masse bakmsom skal ut, leste på et annet innlegg at det kan bety fødsel kan være nærme, og fødsel er jo nærme, men kanksje før termin... :) blir så godt å kunne trille baby på tur,og ikke gå rundt som den vaggende st.bernh-hunden jeg føler meg som nå:)

Skrevet

Jeg følte at lufta gikk ut av ballongen i dag jeg.

Føler meg litt nedstemt og lei. Ikke av at det er lenge å vente, men bare lei av å gå her hjemme, dag ut dag inn.

Har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet mot min vilje, men hva skal man gjøre med det da?

Tiltaksløs, lei, trist, og bare håper på en bedre dag i morgen...

Skrevet

Merker at jeg begynner å bli litt grinette også. Har egentlig mye å henge fingrene i, men er fryktelig tiltaksløs akkurat nå, så må innrømme at store deler av dagen har gått med til å sitte foran dataen. Og da går jo ikke akkurat dagene fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...