Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Gutten min på 19 mnd har fått smake på slikkepinne i dag. Han har lekt med liksom slikkepinner som fulgte med i en pakke tre-mat leker, og etter at han har storkost seg med etterligninger i noen uker nå så ville jeg gi ham en ordentlig en så han skjønte hva han lekte. ;o) Så han har gått her storfornøyd og smattet hen på den slikkepinna, hvorpå han plutselig får det for seg at han vil klappe (ute-)katta vår. Med små hender som er kjempeklissete av sukkerslim fra slikkepinna (må kladde på den mens vi spiser den, må skjønne) drar han handa nedover katten. Selvsagt henger det masse hår o.l igjen i hendene hans, og før jeg får stanset ham slikker han godt på handa si... *urk*
line_n & sara Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hehe! sukret kattehår høres ikke så godt ut, nei!! småbarn spiser mye rart! (du får trøste deg med at han får et godt imunforsvar!!)
blåbæret Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 hehe, litt bedre at det hvertfall er deres katte! Unger skal smake og gjøre mye rart før de vokser opp :0)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 En annen ting er når jeg henter ham i bhg og vi går ut dører der så valser han bort til sandkassen og sleiker en god sleik nedi der! Æsj, for pokker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå