Gå til innhold

Hemorrider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager at jeg er anonym nå, men jeg synes dette er så fryktelig flaut. Må likevel spørre noen her inne.

Hva kan man gjøre med INNVENDIGE hemorider? Jeg vet at Alcos Anal er et alternativ når de titter ut der bak, men min kan ikke ses, bare kjennes, skikkelig!

Hva i all verden kan jeg gjøre? Det er så vondt innimellom at jeg ikke kan sitte...

Håper noen har erfaring de kan dele.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei frøken:) er selv under behandling av hemorider, så dette er et ganske vanlig problem har jeg skjønt på slutten av svangerskapet:( hvis du har innvendig hemorider vet jeg at det følger med et lite rør som du skal føre salven igjennom til de indre hemoridene. Det følger med bruksanvisning. Start behandlingen og bli kvitt de forbaska hemoridene;) lykke til

Skrevet

Å, tusen takk! Det visste jeg ikke! Har bare hørt om denne salven, men visste ikke det fantes rør.

*løper og kjøper*

;-)

Skrevet

det finnes også stikkpiller...

Skrevet

Ligg med rumpa i været så mye så mulig.

Ha på kald klut.

Drikk masse vann.

Gå tur!

Håper det gir seg snart.

Skrevet

Jeg bruker både stikkpiller og salve.

Skrevet

Hvordan kjennes det ut å ha hemorrider egentlig??

Skrevet

det kjennes ut som du har noe bak i "ræva" som ikke skal være der... forklart på nordnorsk... Eller finere sagt; som om du har små ballonger rundt endetarmen, som gjerne klør, smerter og verker... Så, eg håper alle blir kvitt disse inntrengerne i bakenden... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...