Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har hatt 3 arb.givere, så er litt usikker på hvordan de regner ut hva jeg skal få. Får jeg noe bekreftelse av noe slag? Permisjonen begynner denne uka..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 ja, du skal få svar i posten!
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Du skal få svar ja. Vi fikk brev i posten samme uken som jeg leverte papirene, men det kommer nok ann på hvor du hører til og hvor raske de er. Vi hører til Bergen.
apea28 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hei, jeg sendte papirene for en mnd siden, men har ikke hørt noe og ble fortalt at jeg trolig ikke ville komme til å høre noe.hmmm Bor i Oslo jeg da og begynte permisjonen denne uken jeg også..
loppa6 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 jeg leverte for ivæfall 2 månder siden og har ikke hørt noe...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Du bør ringe å høre med dem. Sist leverte jeg i god tid, men hørte aldri noe. Ringte en stund etter bebien var født da jeg ikke fikk noen penger, og da manglet det ett eller annet i fra arbeidsgiver som gjorde at de ikke kunne betale ut. De hadde ikke en gang regnet ut noen ting, selv om den lå på bordet til saksbehandleren jeg snakket med. Hadde levert alle lønnsslippene..Synes det var innmari dårlig. Synes de kunne ha sagt i fra at det var noe som manglet iallefall...Så det tok enda mange mange dager før jeg fikk penger.....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Det er 3 måneders svar frist =) hvertfall i de "største" kommunene i lander =)
♡ Jersey ♡ Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Jeg får ikke svar før etter jeg har født, men vet jeg får penger før det! Det har jeg sjekket... :-)
Tjea6 Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Jeg leverte inn søknad i okt 07. Fikk svar rett før jul. Gikk ut i permisjon 2.januar....
Tobias og Robin Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Fikk brev i posten om at søknaden var motatt jeg, men at de manglet ett skjema fra arbeidsgiver..(lønn og skattetrekksskjema) Jeg har nå purret på arbeidsgiver om dette, så venter nå på bekreftelse på at nav har mottatt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå