Gå til innhold

Mensen etter en MA??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare hører her først jeg siden svarene kommer kjappere her.. ;)

Hadde en MA for snart 5 uker siden, og i dag blør jeg bittelitt, det kan jo ikke være annet enn mensen?? Har litt menssmerter også, men synes det er rart at jeg blør så lite?? Noen med erfaring som vet hvordan den første mensen etterpå "skal" være?

 

På forhånd takk.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fikk mensen akkurat 4 uker etter fødsel/utskrapning og da blødde eg veldig lite og kunn i en og en halv dag....Var ikke unormalt sa legen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...