mei&mi + marcus :) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Bare hører her først jeg siden svarene kommer kjappere her.. Hadde en MA for snart 5 uker siden, og i dag blør jeg bittelitt, det kan jo ikke være annet enn mensen?? Har litt menssmerter også, men synes det er rart at jeg blør så lite?? Noen med erfaring som vet hvordan den første mensen etterpå "skal" være? På forhånd takk..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Eg fikk mensen akkurat 4 uker etter fødsel/utskrapning og da blødde eg veldig lite og kunn i en og en halv dag....Var ikke unormalt sa legen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå