Gå til innhold

Følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags følelser har dere om dagen ? Hva slags følelser får dere f.eks når unger sparker, eller når mann bare sitter å ser på magen sin og faktisk tenker på hva som er der inne.. Nå tenker jeg IKKE på fysiske følelser som smerte og slikt, men på den indre psykiske følelsen dere har/får..

Når knøttet sparker får jeg en god følelse av trygghet, og jeg blir stolt. Tenk at det er noe der inne som snart skal ut og som bare er vårt (meg og min samboer) Jeg kan også føle litt som en orgasmelignene følelse, føler jeg svever på en sky og har en utrolig letta følelse.

Det er så rart, så mange ubeskrivelige følelser til tider..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tørr liksom ikke helt ta innover meg at det er ordentlig baby som skal komme snart, termin om 16 dager, stor mage, ser på ultralydbildene ofte, men det er så uvirkelig alikevel at det er en liten gutt der inne,og innen en måned så er han hos oss:) jeg blir redd når han ikke beveger seg,og samboer må lytte etter hjerteslag hver dag, han sier det er verdens vakreste lyd å lytte på babyens hjerteslag:)blir også stolt når kjenner babyen sparker, også når han sparker ut med hånd og fot,også kiler vi han og da trekker han fot og hånd til seg for å sparke tilbake, favorittsangen hans er bæbælillelam:) da begynner dansinga inne i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...