Snappie Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Går mye tur med hunden. Ammer til hvert måltid. Lille er 5 mnd. Styrer unna snop og chips!!! Hva mer? uff......
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Sulten blir sikkert mindre etter du har sluttet å amme, jeg spiste som en hest da jeg ammet og ,men det gikk heldigvis over.. hvis ikke kan du bytte til rugsprø, ryvita og slikt fremfor brød med hvete og gjær og melk i, man blir oppblåst av slikt.. og ikke drikke for mye melk osv..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Bytt ut brød med knekkebrød i ukedagene og kutt ut de feiteste meieriproduktene så skal du se at det forsvinner sakte, men sikkert. Er liten vits i å sulte seg, bedre å ha en sakte vektnedgang enn å gå fort ned og fort opp igjen.
Snappie Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg drikker jo mye melk ja. Ekstra lett og så spiser jeg brød til frokost... SLik ser en dag ut: 2 skiver og 1 stort glass melk til frokost 1 skive til lunsj 2 små poteter til middag, salat evt. grønnsaker og det som måtte friste og passe;) Frukt som mellommåltid 2 skiver til kvelds. Mye?
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Pöv aa ha god frukt osv hjemme, naar du faar matsug kan du ta en fersken, druer o.l. Spis ofte, da holder du forbrenninga igang. Men alt dette vet du nok :-) Og da tolmodighet, kiloene forsvinner ikke saa fort. Intensiv trening öker ogsaa forbrenninga.. Lykke til!
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ikke ha snop i hus. (";) Ty til mat hver gang du får lyst på noe. Et knekkebrød feks. Eller eple Funker bra for meg i det daglige. Føler jeg at jeg har lyst på noe, og det snart er mat hjelper det å fylle magen med litt drikke- Melk eller juice feks. Bør ikke slanke deg mye mens du ammer. Trenger næringsstoffer den lille også. Viktig å få i seg nok og riktig mat. Jeg er mye mer sulten når jeg ammer enn ellers!! Så du bør vell spise når du er sulten vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå