bringebærjenta-4.jenta Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har to jenter fra før som heter Henriette og Emilie. Får nå snart ei jente til, men verken jeg eller mannen min klarer å tenke ut et navn. Det må lissom passe litt med de andre jentenes navn. Noen forslag? Vil gjerne ha mange.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hva med Celine ?? Pent navn, med også en E på slutten
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Martine Marthe Amanda Bertine Charlotte Josefine Karoline Oleane Pernille Hm....ikke så god til dette ;o)
VåreSøteSmå Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Celine var kjempe fint,det ska jenta vår hete hehe Og martine var fint. Ikke så lett d der m navn alltid. Er så mange fine å velge mellom ,spes jentenavn
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg vet ikke hva jeg får, men jentenavn har jeh, Hermine, helene eller hanna. Har noen ettt forslag på guttenavn?? For der sliter jeg veldig med å finne noe
Erisa* Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Vi syns også det var kjempevanskelig å velge jentenavn! Men har landet på Althea Oline:) Mine andre alternativer var Sofie og Miriam, men det var ikke mannen min med på. Han ville heller ha Victoria eller Alexandra, som jeg ikke likte så godt:) Skal ikke være enkelt!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Mine yndlings navn er: Dina Celine Celine Nora Hannah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå