Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg begynner på uke 15 i morgen. Trodde fosteret lå nokså langt nede i magen og at det var derfor en flyr på do hele tiden nå. Har de siste ukene vært oppe minst to ganger hver natt for å tisse. I natt har jeg våknet flere ganger, men plutselig må jeg ikke tisse lenger. Er det mulig da at fosteret har bevegete seg lenger opp i magen bare i går? Mulig jeg er helt på jordet her men Takker for svar..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Den ligger nok ikke så langt nedenfor navlen din.
skatten kom i mai :) Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 i begynnelsen springer du nok på do mye grunnet hormoner.. det er senere barnet trykker på blæra når det har blitt større.. du er nå i en periode hvor det er litt mer rolig med tissinga på natta.. nyt det så lenge det varer
Lille Luna Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 I uke 15 ligger fosteret rett ovenfor skambenet (kjærlighetsbenet er ett finere ord synes jeg)
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 I uke 15 gikk livmoren min over navlen faktisk, og symfysemålet var 25 cm. Var på do og tissa hele tiden, men vet ikke om det var pga bebin eller hormoner da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå