Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Tilhører egentlig 1.trimester, men der kan man ikke være anonym Prøver her Bare få ut min frustrasjon Sambo har en unge fra før..hun var visst rape galen når hun var gravid..er vel det enda egentlig. Så var veldig usikker på å få ungen iag med meg..men han ville til slutt. Jeg har vært gravid før, og vet jeg er ikke fult så hormonell MEN han takler jo ikke noe hormoner han da!! Og ja jeg er av og til veldig hormonell..men er jo ikke så mye jeg kan gjøre med..er det det da? Så å er jeg veldig usikker på om han kommer til å holde ut hele svangerskapet ilag med meg.. Fått slengt i trynest at visst jeg skal bruke svangerskapet mot han igjenn, så blir han singel..var ingen trussel, men en lovnad.. Vi som hadde det så bra før jeg ble gravid.. Nå begynner jeg nesten angre på jeg er gravid, og denne var veldig ønsket fra meg Sikkert ingen som har noen råd til meg, men måtte likssom bare få det ut Hilsen ei trist hormonell i uke 8+++
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hm, høres ikke ut som noen allright situasjon å være i. Gjør jo ikke det noe bedre for deg i allefall. Kjente meg litt igjen, var et hormontroll fram til uke 10-11. Siste par uker har vært bedre. Nå kjennes det bra mellom meg og sambo igjen:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Er ganske dritt lei mannfolk som syter og klager jeg! Som om det er de som har det værst!? Jeg har også vært plaget av en del hormoner på den måten at jeg bare gråter. Samboer har da vær svært lite forståelsesful, og nesten fått det til at det er han som skal ha en unskyldning etterpå .... Har nå gitt han en god del å lese på jeg, så han kanskje kan forstå ting litt bedre. Kanskje du skal prøve det samme? Uansett, lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 huff, forstår deg sånn passe. mannen min har ikke akkurat verdens beste tålmodighet med mene hormoner. Kanskje det er mulighet for at dere er litt uten hverandre i denne tiden, funker for oss. Men vet ikke om det er et kjempegodt råd da. min sambo jobber et annet sted, så vi har litt avstand akkurat nå. Det er veldig godt for oss begge å få litt tid fra hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 virkelig godt å høre det ikke er bare meg ja.. Joda jeg har bestilt boka verdens beste pappa....mange skrøt av den her inne..den beskriver svangerskap, fødsel og første babytiden sånn jeg forstod det..og på en humøristisk måte..håper den vil hjelpe Vi har avstand..dvs han jobber på sjøen..men vi har kontakt på internett..så da blir ting værre over nett likssom men det går seg vel til.. Jeg er ikke sur og gretten hele tiden..men ting som jeg har synes har vært urretferdig før, blir liksom mere ekstremt nå visst dere forstår..jeg reagerer kraftigere på ting likssom.. Men jeg er ikke den som er så hormonell hele tiden da..stort sett er jeg blid og grei..men er visse temaer jeg reagerer på likssom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå