Gå til innhold

ENDELIG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å se litt antydninger i går kveld, lyyys rosa på papiret etter do-besøk. Var sikker på at i dag når jeg våknet kom mensen til å være der, men nei... Ble skikkelig skuffet!

Tok iallefall med meg OB på jobb, sånn i tilfelle jeg skulle være heldig! Og den kom! I formiddag kom endelig mensen! Jippi... På dag 83 i syklusen...

Neste problem nå er jo å vite når jeg er i min neste fruktbare periode... Satser på masse sex gjennom hele syklusen og orker ikke tenke på EL-tester og sånn...

Tror også jeg skal slutte å være her inne så masse... Noe inni meg sier at opphengtheten min i å bli gravid gjør slik at syklusen min krøller seg slik til!

Men sniker meg nok innom littegranne ;)

Så dere skal slippe å savne meg...! Hehe :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da! Kjekt at den endelig kom. Min har ikke kommet enda... Har utrolig vondt i nedre mageregion, som menssmerter, på fjortende dagen... Charten min på fertilityfriend slår alle rekorder! 84 dager... Kanskje jeg runder 90 før jeg kommer meg til legen...?

Lykke til i denne syklusen da! :-)

Skrevet

Hei på deg:-)

Så flott at du endelig fikk den, ikke ofte å lese her "jippi, mensen har kommet";-)hihi. Men jeg er helt enig at man blir gal av å se på alt her inne. Kommer innom et par ganger i mnd jeg, gjerne rett før mensen og når jeg har fått den, bare for å få ut litt frustrasjon....;-)

Lykke til, og kos deg med din kjære og, ikke bare fordi du skal bli gravid;-)

*klem*

Skrevet

Så hærlig da. Godt å vite at kroppen begynner å komme i "jenge" igjen og at du kan satse på en ny pp. Og i og med at du ikke vet når EL eller din fruktbare periode vil komme får du bare forberede dg på MASSE kos fremover..... :-) :-) Masse lykke til ønsker jeg deg :-)

Og kjenner meg godt igjen i at en blir litt avhengig av denne BIM siden og alt som skrives her inne. MEN på en annen side er det veldig godt å få snakke med andre som er i samme situasjon og ståsted i livet. Godt å få luftet tanker og følelser :-) Ellers blir det til at du sitter inne med det. Om du ikke lufter det for venner og familie og de nærmeste er det godt å få luftet det her hvor mange forstår og vet hva du snakker om. Godt å bare få det skrevet liksom :-) :-) :-)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...