Sunniva78 har to små Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Fikk brev i dag om at NAV ikke har mottatt krav om foreldrepenger, så jeg må sende inn på nytt! Dette ble sendt i midten av desember... Åååå, nå må vi sette oss ned på nytt, vet ikke om jeg husker hvilken løsning vi kom fram til heller... Stønn...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Nei og nei, så utrolig irriterende!! Hvis det er noen trøst har posten klart å rote bort en pakke til meg også! Som jeg har betalt for på nettet... Argh!!!!!!! Da er det bare på'n igjen for dere da! Veldig irriterende!!
Sunniva78 har to små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Åå, ja det er virkelig irriterende... Kom plutselig på at jeg tok kopi av papirene, så nå er det bare å lete... Puh, flaks at jeg var såpass klok, hehe... Håper at pakken din kommer til rette også da! Ellers alt vel?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Godt du tok kopier da! Det skal jaggu jeg også gjøre Alt vel ellers ja! Klem
♡ Jersey ♡ Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk samme beskjed! Ringte dem og snakket med hun som hadde undertegnet brevet, og hun fant det ingen steder, før plutselig! Der var det! var et eller annett med at hun ikke hadde registrert det ennå pga termin i februar eller noe... Rotete gjeng!!! Prøv å ringe dem og si at de får lete litt! Var jo en liten jobb å fylle ut det der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå