Gå til innhold

Grr, posten har rotet bort papirene!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i dag om at NAV ikke har mottatt krav om foreldrepenger,

så jeg må sende inn på nytt!

Dette ble sendt i midten av desember...

Åååå, nå må vi sette oss ned på nytt, vet ikke om jeg husker hvilken løsning vi kom fram til heller... Stønn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei, så utrolig irriterende!!

 

Hvis det er noen trøst har posten klart å rote bort en pakke til meg også! Som jeg har betalt for på nettet... Argh!!!!!!!

 

Da er det bare på'n igjen for dere da! Veldig irriterende!!

Skrevet

Åå, ja det er virkelig irriterende...

Kom plutselig på at jeg tok kopi av papirene, så nå er det bare å lete...

Puh, flaks at jeg var såpass klok, hehe...

Håper at pakken din kommer til rette også da!

 

Ellers alt vel?

Skrevet

Godt du tok kopier da! Det skal jaggu jeg også gjøre :)

Alt vel ellers ja!

 

Klem :)

Skrevet

Jeg fikk samme beskjed! Ringte dem og snakket med hun som hadde undertegnet brevet, og hun fant det ingen steder, før plutselig! Der var det!

var et eller annett med at hun ikke hadde registrert det ennå pga termin i februar eller noe... Rotete gjeng!!!

Prøv å ringe dem og si at de får lete litt! Var jo en liten jobb å fylle ut det der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...