irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Åhh! Jeg er så sliten og trøtt og totalt tom for energi. Jeg vet jo at det ikke er særlig spesielt når man er 10 uker på vei, men jeg takler det så dårlig. Forrige gang merka jeg ingenting, så jeg venta ikke på det her akkurat. Jeg kaster ikke opp, men er småkvalm og uggen hele tida. Jeg spiser masse, men ingenting smaker skikkelig, og jeg er akkurat like uggen før som etter jeg har spist. Jeg føler det går ut over datteren min fordi jeg ikke orker å være ordentlig tilstede for henne (selv om hun er litt i harnehage også). Også blir jeg deprimert fordi jeg ikke får gjort noenting. Jeg greier liksom ikke å glede meg skikkelig over det her. Det var jo ganske uvirkelig forrige gang også fram til uke 14 eller 15 eller no. Lurer på om det bare er jeg som synes synd på meg selv og at jeg blir sløv fordi jeg bare går rundt hjemme, eller om det er virkelige fysiske ting som gjør meg så utslått...
Venterbabyjuli10 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Som en liten trøst kan jeg si jeg har det akkurat som deg. Jeg går rundt og er sliten hele dagen, orker ikke gjøre noenting, og hvis jeg først gjør en liten ting greier jeg ikke mer den dagen. Er veldig tungvindt for elsker å "sjaue" til vanlig... Jeg er i uke 12, håper jeg snart kan få noe av den gøye energien min tilbake, føler liksom jeg har glemt åssen det er.. Er også småuggen hele dagen, har ingen matlyst og ikke lyst på noenting.. Vi får tenke på hverandre å håpe det snart forsvinner, de sier jo de første 3-4 månedene, så håper det stemmer... Men vil jo på slutten si at jeg er sååå glad for å være gravid og det som venter meg. Trøsteklem fra meg...
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg glemte å si at jeg også er tungpusten. Det føles jo som om jeg er høygravid allerede. Er det normalt?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Har ikke så mange svar til deg men ville bare si at det meste av det du skriver er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Har en jente på 10 mnd. Ble litt fortere gravid enn jeg hadde tenkt. Det merkes så utrolig godt på kroppen at jeg ikke hadde samme energi (og glede) som forige gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå