Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Nå er jeg møkka lei av at andre skal kommentere str på puppene mine. Er ikke dette utrolig uhøflig?!! Jeg har fått kommentarer fra flere menn på dette, og jeg blir like paff hver gang og veldig provosert... Til og med i jobbsammenheng har jeg fått kommentert puppene mine fra folk jeg knapt kjenner. Kan de ikke bare holde slike idiotiske kommentarer for seg selv?! Jeg er stolt av kroppen min, og har lyst til å gå i klær der magen min vises. Er i uke 16, så den er ikke så stor enda... Men slike kommentarer er utrolig pinlig, og nå har jeg mest lyst til å pakke inn kroppen i store teltlignende klær for å unngå at det skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Forstår godt hva du mener, får kommentarer på det selv. nå har aldri jeg vært stor ellers helle, så at puppene har blitt større, synes jeg faktisk er mer ubehagelig enn bra. Har tidligere vurdert silikon, men iløpet av noen år ble de mer "normale" av seg selv. Man nå som jeg er gravid eser de ut, ikke noe gøy. Og ihvertall ikke når folk skal kommentere det. Jeg har begynt å tulle med det litt selv, eller overse det, vise litt at jeg ikke liker det uten å si det. KOmmer an på hvem det er. Folk som jeg ikke kjenner godt mok, har luttet fordi de ser det ikke er noe gøy. Men ikke gjem deg bort, det er det siste du skal gjøre!!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Har ganske så store pupper fra før og nå er di enorme! har skikkelig problemer med å finne bhèr som støtter og passer.er ellers smal i kroppen. Syns det er skikkelig ubehagelig når andre kommenterer hvor stor de er. Skjemmes!!!! Skjønner ikke at folk må kommentere alt hele tiden!? Grrrr....
OhMyGod!!! Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 i alle dager? gjør folk det? blir helt overraska jeg, over at folk ikke har skamvett.....
isprinsessan Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg får også kommentarer på puppene mine. Folk ville aldri diskutert störrelsen om vi ikke hadde värt gravide. Jeg er höy og tynn, ser ut som Pamela Anderson nå....passer overhodet ikke til resten av kroppen. He he, må bare le av det jeg da! Jeg lo särlig godt en morgen da vår sönn på 3 1/2 år så puppene mine i senga og utbröt: (På svensk:) Mamma, hva tjokka bröst du har fått!!! Pröv å ikke ta deg när av det, de blir fort nok små igjen! Lykke til, klem
Minervae Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Herregud, mangel på folkeskikk hos mange rundt omkring ja. Kommentere andres kropp er en uting, si ifra at du ikke aksepterer det tullet lenger fra dem.
Lille Luna Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 At folk du knapt kjenner kommenterer det synes jeg er å trå langt over intimgrensene.
mamman t o.a Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 puppene mine har også blitt større... og den eneste som tørr og kommentere dette,er han som kan til at jeg er her inne;) er slik at jeg sier om det er noe jeg ikke liker... var en som kommenterte puppene mine,men det ble det plutselig slutt på men har heldigvis ikke opplevd at fremede kommenterer
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Grunnen til at jeg reagerer sånn er at jeg har store nok pupper fra før, så nå ser de jo helt unaturlig store ut i forhold til str på kroppen min! Jeg er fullstendig klar over dette, og tar det ikke som et kompliment å få kommentert det... Jeg fatter ikke hvordan en kan få seg til å si slikt, men det er vel tydeligvis en lavere terskel for folk å kommentere kroppene til oss som er gravide. Takk for støtten fra dere, godt å få ut litt frustrasjon her! ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Ja, og tydeligvis lavere terskel for å røre også. Jeg er 13 uker nå, og magen er bare litt større enn vanligvis, og så møtte jeg en venninne i går som jeg aldri er sammen med nesten, og så skal hun ta på magen min! Vet at det er mange som ikke reagerer på det, men jeg synes ikke det er noe at folk skal ta på magen min. Det er sikkert helt greit når jeg er laaangt på vei og den er svææær, men nå liker jeg ikke det. Det værste er at hun gjorde det flere ganger, enda jeg første gangen sa nei, så tok hun senere også. Når jeg da tok hånda hennes bort så gjorde hun det på nytt!!! Blir så irritert, er det ikke lov å ha noen grenser når man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Hei Jeg synes ærligtalt at dere er litt vel nærtagende, forstår at det kan være ekkelt men puppene er jo snart ute på lufting titt og ofte hos de fleste av dere.(selv dere som tviler) men når babyen skal ha mat så vil de fleste ta frem puppen og koble ungen til uten å tenke på om noen fra jobben skulle komme forbi. Ser ikke problemet selv om jeg også opplever dette til stadighet. Ta det for det det er: beundring av det flotteste som finnes: En gravid kvinne!! Gå med brystene frem og hev hodet, det er nok mange som er misunnelige, bade menn og kvinner. PS er ikke ment som dritt innlegg.. MVH brystfager og stolt av det!
Hikken Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Heldigvis er det bare samboeren min og nære venninner som har kommenter puppene min (de har jo est ut av alt jeg har av topper og gensere), men hvis noen andre prøver å si så mye som ett ord om fronten min så smeller det. Det er da for faen ikke "lov" å kommentere sånt? Uoppdragne møkkamennesker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå