Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner endel stikninger i nutta, er det bebisen min som ligger å sparker?? eller kan d være noe annet++?? Flere som har opplevd dette??? Nutta er bare et annet ord musa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Kan være det er livmora som utvikler seg(vokser).
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 jeg hadde det slik en stund... fikk beskjed om at det er var ligamentene som strekkte seg da jeg var på tidlig ul
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 ok, takk for svar... er foresten 23 uker, så det er vel noe som strekker seg, og vokser
VeslePhreaken Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Sånne "strekksmerter" minner mer om "hold"/"sting" smerte hos meg, og sitter mer på sidene over hoftebena.. Men det er sikkert forskjellig fra person til person.. Stikker inni skjeden min også, knivstikk smerter, etter at jeg har sitti lenge og skal reise meg og gå.. Jordmora mente det kunne være ei nerve som lå i klem.. Ikke noe farlig ihvertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå