Gå til innhold

Babyen eller meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på, jeg var hos legen 4.januar. Han kjente på livmora mi (inni meg) Han sa at han tippa 7-8uker på vei. Noen som vet om han da mener at babyen er 7-8uker eller at jeg er 7-8uker på vei?

 

Lurer fælt på det, for er det jo babyen som var 7-8uker, så betyr jo det at jeg var 9-10uker på vei, å at jeg nå er 10-11uker på vei... Som igjen betyr at jeg kanskje snart er ferdig med å være dårlig :)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mener att du er 7-8 uker på vei:-) det er jeg ganske sikker på...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...