♥Snulder Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har vært denn heldige innehaver av omgangssyken i helgen:=/ I natt begynte 6 åringen, og han er av typen som overdramatiserer alt. Dvs at han tror han dør når han kaster opp, og jeg vil tro alle naboene også tror det....... Sendte avgårde Leah i barnehagen i dag tidlig, mens jeg og storebror sløvet på sofaen. Litt utpå formiddagen blir jeg tilkalt til b.hagen hvor Leah har stupt på isen.... De mener at hun har nærmest slått ut en tann. Jeg putter dermed en syk storebror og meg selv, svett og skjelven, i bilen og henter frøken mega-verandaleppe. Drar innom tannlegen for å sjekke tanna. Den sitter greit på plass, heldivis:=) Utover dagen raser tenåringene mine hjem, mer eller mindre bleke og kvalme! Men nå er tross alt mor på bedringens vei og kan trå til med omsorgen som skal til! Slike dager får meg til å tenke over hvor heldig jeg er som i hovedsak har god helse og ikke sliter med kroniske sykdommer!
♥Snulder Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2008 ...vennligst overse alle skrive-leifene... det er sikkert omgangssykens skyld;=)
frøydis m/ 4 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Det eneste gode med omgangssyke er at det som regel går fort over! God bedring til hele familien,- og godt at tanna til vesla ikke ble slått ut
Karomamma Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Nei og nei og nei og nei.... God-bedringsklem til deg!!!
Reveenka Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Åj, god bedring til alle! Vi har også hatt sånn stupe-på-nesa-i-barnehagen og var hos tannlegen med to løse fortenner. Fordelen er jo at hun går på nesa i bhg - de har jo egen forsikring! Så nå kan tenna bare dette ut; vi får behandling lell... c",) (neida, det gikk bra!)
Plutseliten :) Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Med all den omgangsyken vil jeg heller kalle det grønnmandag....uff og æsj. Får håpe dere alle er i form igjen og at tanna ikke tok noe skade. Med glattføre vi har om dagen er det ikke rart at både tenner,armer og ben ryker. God bedring til liten og stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå