*smula* Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan gjør dere det når dere gir grøt? Mini er litt over 5 mnd og vi har akkruat startet med grøt. Han får ellers bare mm. Gir dere vann til grøten? På flaske eller kopp? Skal jeg gi han mm først, så mye han vil ha? deretter grøt og tilslutt litt mm igjen? Hvor lenge før sengetid skal jeg gi grøt?
knøtta Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har også en på 5 mnd og gir grøt til lunsj og kvelds. Vi gir henne grøt først og er hun tørst får hun flaske med mme eller mm etterpå, men er ikke alltid hun vil ha. Gir maten en snau time før ho legger seg så ho får fordøyd maten litt.Bruker maisgrøt for den blandes med mm eller mme og da får de uansett i seg nok veske om de ikke vil ha noe melk etter grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå