Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Siden i går, har jeg hatt OFTE dobesøk, nr 2 vel og merle :-S, og det har ikke vært i fast form.. For å prøve å si det pent.. Det kommer som regel sammen med kynnere !? Noen som har opplevd det samma ?? =) *Blush*
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har også gått på do ofte de siste dagene ;oD Ikke diareliknende her, og jeg har aldri kjent hva kynnere er. Det sies jo at man får løsere avføring før fødsel. Vet ikke om dette stemmer...
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Min jordmor sier at det er vanlig at man har den type do-besøk som du beskriver rett før fødselen setter i gang:-) Tømmer liksom tarmene. Jeg håper det for din skyld:-) Var det ikke du som ble spådd i helgen at du skulle føde innen i morgen, tirsdag?? Spennende!!! Hold oss orientert dersom riene begynner eller vannet går... Krysser fingrene for deg!!! - Og i så fall, lykke til!!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Måtte bare Google opp det du nevnte Lompa75 og se h va jeg fant: ;D "På slutten av svangerskapet vil kvinnen merke at sammentrekningene i livmoren øker, både i hyppighet og i varighet. Livmoren "ligger i trening" til fødselen. Magen synker litt ned, det blir lettere å puste, og trykket mot bekkenet øker. Noen opplever at den såkalte slimproppen går, og får en litt tykk, seig utflod. Slimproppen kan gå dager eller uker før fødselen starter, og er ikke i seg selv noe tegn på at fødselen er i gang. Når fødselen nærmer seg, vil hormonforandringene i kroppen gjøre at en ofte får løs avføring, og gjerne føler seg kvalm. "
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Det var meg vettu Tviler på at noe skjer men.. Var liksom så merkelig i går, sorry detaljene nå, hehe.. men jeg fikk en skikkelig kynner/mensensmerte ting, så brått, måtte jeg bare "løpe" på do med løs avføring !? Derfor jeg lurte sånn se, *håpe håpe*
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 He he... Jeg benytter sjangsen til å ønske deg lykke til jeg ;o) Håper at det skjer snart! )
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Må bare si at her har det vært slik i en god tid nå... nr 2 flere ganger om dagen med diare mage!! Må bare løpe på do om jeg kjenner mensmurringer, for da kommer det uten forvarsel:) heheheh!! Huff, håper det er tegn på noe... men makan hvor mye jeg må tømme meg før fødsel starter da:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå