Gå til innhold

Hei =) Litt flaut/ekkelt spm - men håper du svar lell :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i går, har jeg hatt OFTE dobesøk, nr 2 vel og merle :-S, og det har ikke vært i fast form.. For å prøve å si det pent.. Det kommer som regel sammen med kynnere !?

Noen som har opplevd det samma ?? =)

*Blush*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gått på do ofte de siste dagene ;oD

Ikke diareliknende her, og jeg har aldri kjent hva kynnere er.

Det sies jo at man får løsere avføring før fødsel. Vet ikke om dette stemmer...

Skrevet

Min jordmor sier at det er vanlig at man har den type do-besøk som du beskriver rett før fødselen setter i gang:-) Tømmer liksom tarmene. Jeg håper det for din skyld:-)

Var det ikke du som ble spådd i helgen at du skulle føde innen i morgen, tirsdag??

Spennende!!! Hold oss orientert dersom riene begynner eller vannet går...

Krysser fingrene for deg!!! - Og i så fall, lykke til!!!

Skrevet

Måtte bare Google opp det du nevnte Lompa75 og se h va jeg fant: ;D

"På slutten av svangerskapet vil kvinnen merke at sammentrekningene i livmoren øker, både i hyppighet og i varighet. Livmoren "ligger i trening" til fødselen. Magen synker litt ned, det blir lettere å puste, og trykket mot bekkenet øker. Noen opplever at den såkalte slimproppen går, og får en litt tykk, seig utflod. Slimproppen kan gå dager eller uker før fødselen starter, og er ikke i seg selv noe tegn på at fødselen er i gang. Når fødselen nærmer seg, vil hormonforandringene i kroppen gjøre at en ofte får løs avføring, og gjerne føler seg kvalm. "

Skrevet

Det var meg vettu ;) Tviler på at noe skjer men..

Var liksom så merkelig i går, sorry detaljene nå, hehe.. men jeg fikk en skikkelig kynner/mensensmerte ting, så brått, måtte jeg bare "løpe" på do med løs avføring !? :P

Derfor jeg lurte sånn se, *håpe håpe*

Skrevet

He he... Jeg benytter sjangsen til å ønske deg lykke til jeg ;o)

Håper at det skjer snart! :o)

Skrevet

Må bare si at her har det vært slik i en god tid nå... nr 2 flere ganger om dagen med diare mage!!

Må bare løpe på do om jeg kjenner mensmurringer, for da kommer det uten forvarsel:) heheheh!!

Huff, håper det er tegn på noe... men makan hvor mye jeg må tømme meg før fødsel starter da:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...