Gå til innhold

Queen :)

Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er nervene ???? =)

Er sååå spent på dine vegne :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Nervene er nok så rolige de ja.. :)

Driver å ordner på loftet nå, slik at svigermor skal ha en plass å sove når hun kommer på besøk..

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Går bra her =) Driver og rydder og vakser =) Baker karamellkake osv. :)

Meen, har blitt skikkelig sånn "nå skal magen tømme seg" og det er ekkelt/ubehagelig :(

Skrevet

Huffa da.. Har heldigvis ikke fått det jeg da.. Høres kjipt ut ja.. Men da blir det vel kansje fødsel på deg snart da. :)

Huff.. Det blir jo så dumt da.. Kansje jeg går glipp av at det skjer med deg, siden jeg blir værende så lenge på sykehuset.... :-/

Skrevet

Send meg mobilnr. ditt på PM - så sender jeg en sms fra Sambo som mobil hvis noe skal skje :)

Skrevet

Sniker meg inn her for å ønske deg lykke til Queen! Heldiggrisen som snart får babyen i armene sine :) Håper jeg kommer snart etter!! Dagen i dag og i går har vært pyton, så nå gidder jeg ikke vente lenger!!

Sees på føden ;)

Skrevet

Ja, det må du gjøre.

Da er nr sendt på pm. :)

Skrevet

Ja, kansje vi møtes på føden. :)

Men må si det er rart at det snart skal skje nå... Har ikke gått opp for meg enda dette... hehe..

Skrevet

Da var nr. skrevet ned i lommeboken =) Meldinger kommer fortløpende uansett når det skjer =)

Skrevet

Forresten, da velger jeg deg herved til min "sladrejente" her inne ;D

Greit?? Jeg melder deg, og du holder Bim oppdatert hvis det skjer etter at du har kommet hjem fra føden =)

Skrevet

Ja, jeg har jo med meg mobilen stort sett over alt jeg. :) Så bare å sende melding, natt eller dag. :)

Men som sagt, du får holde igjen til onsdagen.. hehe.. :)

Skrevet

Ja, det er i orden det vet du. :)

Skrevet

Ja , må si meg enig der. Tida har gått så fort! Innimellom når lillegutt er rolig i magen hender det faktisk jeg glemmer helt at han er der... Synes ikke det er lenge siden vi drev å planla nr. tre, - og nå er han her snart... Gleder meg sånn :)))

Skrevet

Ja, har gått rasende fort... Husker liksom all den nedtellinga, snakket litt med sambo om det i går.. Først 200, så 150, 100, 50, 40, 21.. Alle de dagen vår jo sånne merkedager... Og nå er det bare 7 dager til terminen, og bare 2 til ks, mest sannsynlig.. Er helt rart... Hehe.. Lå å så på den tomme babysenga i natt som står klar ved siden av senga, på siden min... Og klarte liksom ikke helt å fatte at noen skal bo i den om noen dager bare.. hehe.. :)

Skrevet

Ja det er rare greier... Vi glemte å be om ultralydbilde da vi var på den hoved-ultralyden, men var på ekstra ul. på torsdag, og fikk et fint portrettbilde av lillegutt. Henger på kjøleskapsdøra nå, slik at jeg ser ham flere ganger pr. dag :) Utrolig at vi snart skal møtes nå ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...