Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan er nervene ???? =) Er sååå spent på dine vegne
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hehe.. Nervene er nok så rolige de ja.. Driver å ordner på loftet nå, slik at svigermor skal ha en plass å sove når hun kommer på besøk.. Hvordan går det med deg da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Går bra her =) Driver og rydder og vakser =) Baker karamellkake osv. Meen, har blitt skikkelig sånn "nå skal magen tømme seg" og det er ekkelt/ubehagelig
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Huffa da.. Har heldigvis ikke fått det jeg da.. Høres kjipt ut ja.. Men da blir det vel kansje fødsel på deg snart da. Huff.. Det blir jo så dumt da.. Kansje jeg går glipp av at det skjer med deg, siden jeg blir værende så lenge på sykehuset.... :-/
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Send meg mobilnr. ditt på PM - så sender jeg en sms fra Sambo som mobil hvis noe skal skje
Maigullet Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Sniker meg inn her for å ønske deg lykke til Queen! Heldiggrisen som snart får babyen i armene sine Håper jeg kommer snart etter!! Dagen i dag og i går har vært pyton, så nå gidder jeg ikke vente lenger!! Sees på føden
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det må du gjøre. Da er nr sendt på pm.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Ja, kansje vi møtes på føden. Men må si det er rart at det snart skal skje nå... Har ikke gått opp for meg enda dette... hehe..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2008 Da var nr. skrevet ned i lommeboken =) Meldinger kommer fortløpende uansett når det skjer =)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2008 Forresten, da velger jeg deg herved til min "sladrejente" her inne ;D Greit?? Jeg melder deg, og du holder Bim oppdatert hvis det skjer etter at du har kommet hjem fra føden =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Ja, jeg har jo med meg mobilen stort sett over alt jeg. Så bare å sende melding, natt eller dag. Men som sagt, du får holde igjen til onsdagen.. hehe..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det er i orden det vet du.
Maigullet Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Ja , må si meg enig der. Tida har gått så fort! Innimellom når lillegutt er rolig i magen hender det faktisk jeg glemmer helt at han er der... Synes ikke det er lenge siden vi drev å planla nr. tre, - og nå er han her snart... Gleder meg sånn ))
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Ja, har gått rasende fort... Husker liksom all den nedtellinga, snakket litt med sambo om det i går.. Først 200, så 150, 100, 50, 40, 21.. Alle de dagen vår jo sånne merkedager... Og nå er det bare 7 dager til terminen, og bare 2 til ks, mest sannsynlig.. Er helt rart... Hehe.. Lå å så på den tomme babysenga i natt som står klar ved siden av senga, på siden min... Og klarte liksom ikke helt å fatte at noen skal bo i den om noen dager bare.. hehe..
Maigullet Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Ja det er rare greier... Vi glemte å be om ultralydbilde da vi var på den hoved-ultralyden, men var på ekstra ul. på torsdag, og fikk et fint portrettbilde av lillegutt. Henger på kjøleskapsdøra nå, slik at jeg ser ham flere ganger pr. dag Utrolig at vi snart skal møtes nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå