Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei Håper du ikke synes er frekt at jeg spør, men er du under, normal eller overvektig? Er man undervektig kan ma jo og bør man legge på seg mer enn andre. Eller er det andre grunner som f eks apettitten som har resultert i vektøkningen eller sykdom som har gjort at du har måttet være i ro? Det kan jo foresten hende at du er av den typen som legger mye på deg i første del av svangerskapet. og at du ikke kommer til å legge på deg så mye i siste del. Har du fått stor mage? Jeg er selv like langt på vei som deg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har lagt på meg 10 kg nå i uke 15. Om jeg når uke 20 innen jeg når 15 kg blir jeg gla. Siste svangerskap gik jeg opp totalt 30 kg og det ser ut som om det er den vei jeg tar denne gang og. Jeg ligger vanligvis på kanten av undervektig - normal og er selv med 10 kg + innenfor et bmi der sir normalvektig.
2SmåTroll Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 nesten bedre. Her har vekta økt med 14kg og jeg er bare i uke 19. Skjønner ingenting, er aktiv og spiser sunt. Men men, de forsvinner vel håper jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Det er så individuellt. La på mig ca 22 kg i første graviditet, varav ca 10 før uke 20. På trots av at jeg spiste sunt å trenade mye. Allt + ca 7 ekstra kg raste av etter fødseln utan anstrengning. Var ikke stor i utgangspunkt. Denne gang hade je en startvekt på 6 kg mindr en førre gang. Er nå i uke 20 og har lagt på mig ca 8 kg. Er ikke urolig før at det ikke skal forsvinne etter fødseln. Amming å trilletur tar fler kalorier en man grejer å stoppe i sig. Men visst er de slitsamt å bli så tung under graviditeten uansett.
daydreamer Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er nå i uke 25 og har gått opp 7 kg. Trodde det var mye, så det er beroligende å lese at det er store forskjeller og at alt er like normalt! Vi får trøste oss med at disse kiloene mest sannsynlig raser av oss etter fødselen.... jeg prøver ihvertfall å trøste meg med det når jeg ser alle de gamle favorittbuksene mine støve ned i skapet! :-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 jeg er går i uke 26 og lagt på meg 7kg..... la på meg 20 med min 1ste,men håper jeg slipper det nå!!!! Har noen kg for mye fra før....men,men..........
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 jeg er i uke 25 og lagt på meg straks 5 kg.La på meg kun 6 kg med første mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå