Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hva er det lissom med å sette et skilt på vognen med navn, flass, fødselsdato og sann på en vogn. Er jo ikke en bil... Vi går jo ikke rundt med sanne skilt selv for at alle skal se når vi er født og hva vi heter. Kjenner jeg synes det er grusomt, klart folk må jo selv få velge om de synes det er fint- de om det. Men lurer bare på om det er jeg som synes det er stygt..... http://www.barnevognskilt.com
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hehehe....synes det er både stygt og teit jeg :-))
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Synes det er kjempefint jeg...for når jeg kommer for å kidnappe unger så vet jeg hva de heter,mye lettere å lure de med seg da!!! -Ville nok en kidnapper tenkt!! Nei uff,harry,stygt og upraktisk!!jeg skal ikke annonsere navnet til ungen min sånn.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Du skulle hatt et skilt det stod "idiot" på, tenk å gidde å bry seg om noe så idiotisk. Grusomt er et ord en bruker når det er noe som er litt mere alvorlig enn barnevognskilt. Sett deg heller ned og sorter nonstop.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Si fra når du vet om du synes det er stygt da.....
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Heeeeeeee heeeee. Men kjære deg da tonemor, du sier at du ikke ville ha valgt et navn på vognen pga opplysningene. Men du har lagt ut bilder av ditt uføde barn, samt bilder av din mage på nettet og din alder. Det er vel mere privat og myyye mere opplysninger enn å ha et navn på en vogn. Hmmmmm. ;-)
Delirium Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Det er harry.. Føler det er en sånn idiotisk, USA inspirert greie. Som andre her har påpekt inneholder jo disse skiltene ofte personlige opplysninger om barnet i vognen, noe som er helt merkelig at noen vil "skilte" med.. Kanskje det er for å korte ned på samtaler? Om noen spør om noe kan en jo da bare henvise til skiltet. Syntes det er på samme nivå som å ha nettprofil til barnet sitt...bare at det er enda mindre gjennomtenkt.
Smånetta 14.mai Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Det er neppe bar du som synes det er stygt. Sannsynligvis er det ingenting du er alene om å mene. Det skal litt til å ha helt originale meninger. Neste gang du lurer på om du er alene om å mene noe, kan du se for deg hvor mange mennesker det er i verden og hvor mange mulige meninger for eller imot det er mulig å ha. Da kommer du til å skjønne at det ikke er noen grunn til å føle seg alene med en mening.
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 "Sanne" skilt med "flass"? Kontraspørsmål; er det bare jeg som ikke har hørt om denne typen barnevognskilt?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Selv om det sikkert finnes slike barnevognskilt her i USA så har jeg aldri sett et eneste ett, og i hvertfall ikke et slikt skilt med flass, for det er jeg sikker på at jeg ville ha husket.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Finnes det barnevognskilt?! Jeg er sannelig ikke helt med om dagen...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 De er DRITLEKRE!!! Hilsen ung mor på 18
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Syns det er stygt og dyrt, men typen syns det er et must.. he he
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Hææ,finnes det barnevognskilt med flass???Så kult!!!!Hvor? Det må jeg bare kjøpe meg ass!Kan ikke være mange steder i Norge du finner det.Hehehehehehehehehehehhehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå