Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 får ikke svar. Sambo sendte forige uke. Han sendte inn spørsmål inne på siden, mens jeg sendt mail. Ingen har fått svar. Vil ikke bestille der dersom vi må betale toll for stelleveska vi har tenkt å kjøpe. Så ville høre med dem om de kunne skriv på at det er gave. Noen som har skrevet mail til dem og fått svar?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Det var en inne på skravle i helgen som hadde sendt en henvendelse angående at hun ennå ikke hadde mottatt bagen (bestilt i midten av des). Da fikk hun svar om at de hadde fått flere slike henvendelser i det siste og at "feilen" lå i norsk postvesen ... (sikkert tollen). Merkelig at dere ikke får svar.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Har aldri skrevet mail til dem nei. Man trenger ikke det for at de skal skrive det som gave. Det gjør de automatisk! Så jeg betalte ingen toll:-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar =) Trodde jeg måtte sende mail om dette ang. tollen jeg. Men da kan jeg bare bestille da. Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale tilsammen Sunniva= :-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Fant det ut :-) Men dytter for å høre om det er flere som har problemer med å få kontakt med dem
Emmilo Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Min samboer kjøpte til meg i julegave. Det tok tre uker å få og han betalte ikke toll. Det stod "present" på pakken.
mathildes mamma Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Har ikke skrevet mail. Bare bestilte 2.desember og mottok skip hop etter 12 dager. Det kommer automatisk at det er gave og at den liksom er sendt fra privatperson, så det stod et vanlig navn som avsender (ikke Kiwi Kid). Betalte 478, 91 kr tilsammen. Men jeg fikk en mail av de seinere, da de ba meg bekrefte at jeg hadde mottatt pakken.
Trine_80 Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Hei, Jeg skrev mail til dem før jeg bestilte og de svarte allerede neste dag. De sa de alltid merket pakker med "present" som de andre sier her. Jeg bestilte da skip hop dash veska samme dag, 1.januar 2008. Har enda ikke sett noe til den, men regner med den er rett rundt hjørnet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå