Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hva er det lissom med å sette et skilt på vognen med navn, flass, fødselsdato og sann på en vogn. Er jo ikke en bil... Vi går jo ikke rundt med sanne skilt selv for at alle skal se når vi er født og hva vi heter. Kjenner jeg synes det er grusomt, klart folk må jo selv få velge om de synes det er fint- de om det. Men lurer bare på om det er jeg som synes det er stygt.....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg syns ikke noe om det.. Folk må selvfølgelig gjøre som de vil, men jeg skal ikke ha sånn på vogna.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Har jeg og tenkt på ja, synes IKKE det er noe fint!! Men mange har det jo på vognene sine, så noen synes vel det er fint. Ellers hadde det vel ikke vært marked for det- er jo mange nettsider som selger det. http://www.barnevognskilt.com
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes og det er harry, bra det ikke bare er meg da...
Sunniva78 har to små Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Og jeg synes det er stilig:-)
jente08ogspire:) Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Slenger meg på her ja, det er harry.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 syns det er stilig jeg Hvertfall hvis man har gutt da
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 hmm, har verken tenkt fint eller stygt. men på en merkelig måte litt stilig kanskje..? hmm, ble faktisk litt usikker jeg, har bare tenkt at sånn skal jeg også ha. Har jeg venta jente har jeg kanskje ombestemt meg nå, men det er kanskje litt guttete og ha "vognskilt" hmm, nei nå ble jeg rett å slett usikker på om jeg vil ha det eller ikke.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Tenk så lett det er for "potensielle kidnappere" da når de har navnet på barnet! Hei...emma....mamma sa du skulle bli med meg!! nei uff...heldigvis ikke mye av det i norge,men aldri si aldri!! jeg har ikke tenkt til å annonsere navnet på barnet mitt til alle og enhver!!
tertilus Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Uff, jeg synes det er harry. Blir nesten litt flau når jeg ser de skiltene på vogner!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes det er artig jeg. Ser alltid på navneskilta for å se hva babyene heter oppi der )
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Syns di skiltene er stillige... jeg skal bestille et slik i nermeste framtid.. men kommer ikke til å ha fødselsdatoen på det...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Og ikke minst er det praktisk når småtten begynner i bhg!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes det er harry. "se hvor fint navn jeg har gitt babyen min!" En ting er når det er en liten baby, men etterhvert som de blir større kan det faktisk være litt risikabelt. Som å ha lue med navn i barnehagen - det kan komme en vilt fremmed bort og kalle barnet til seg, og de rundt vet jo ikke om vedkommende kjenner barnet eller ikke.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 syns det er stilig jeg! skal selv ha:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 Det er vel å være litt hysterisk, er det ikke? Tror ikke barnet mitt har større sjans for å bli kidnappet selv om jeg har skilt på vogna, hehe...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 I vår barnehage er de utrolig strenge på dette, så det virker litt rart på meg... De nevnte til og med at besteforeldre som kommer og skal hente, uten at personalet ikke har fått beskjed blir nektet å ta med barnet. Ikke noe problem å finne ut navn på et barn....det er som regel bare å spørre uansett.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 Dessuten står jo navnet i samtlige klær, til og med trusene!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #20 Skrevet 14. januar 2008 Syns det er harry og fjernt, men har sett det på sykkeltilhenger, det så hakket bedre ut.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. januar 2008 #21 Skrevet 14. januar 2008 Ja slik er det i vår bhg også. Ingen andre enn foreldrene får hente uten at det er avtalt på morran. Jeg føler meg ikke mere utsatt for slike ting selv om jeg skulle velge å ha skilt på vogna.
Axus' girlfriend Skrevet 14. januar 2008 #22 Skrevet 14. januar 2008 skal ikke anskaffe meg et slikt skilt selv nei for å si det slik:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #23 Skrevet 14. januar 2008 Det er klart det er sånn i vår barnehage også, men de har også sagt at de ikke vil ha navn på luene. Når de er ute på tur osv., så kan man som ansatt plutselig bli forvirret om noen begynner å rope etter barna. Og det er jo ikke bare kidnapping det er snakk om, men også blotting eller andre type ubehageligheter. Vår barnehage ligger ikke langt fra en psykiatrisk institutsjon, og styrer i barnehagen har 30 års erfaring, så jeg regner med at det ikke er uten grunn at de har en slik regel. For å finne navnet i klærne må du jo litt nærmere enn om du har annonsert navnet på et skilt med store, trykte bokstaver.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #24 Skrevet 14. januar 2008 Dette er bare superharry. Kjenner jeg blir flau når jeg ser noen kommer med en barnevogn med sånn skilt på....
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #25 Skrevet 14. januar 2008 Synes de skiltene er kjempefine jeg. Gleder meg til å bestille når bebin kommer:) Arti å ha på barnerommet senere også da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå