Gå til innhold

Sniglar stellebord fra Ikea - ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags erfring har du/dere med dette stellebordet? Hva er positivt og hva er negativt (hva mangler)..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det stellebordet, og vi er veldig fornøyd!!!

Det ser jo ikke så veldig fancy ut og sånn, men er veldig stødig og godt plass til bleier, kluter og stelleprodukter under det. Dessuten tar det liten plass, noe som var viktig for oss som ikke har verdens største bad...

Vi kjøpte en god stellematte som vi la oppi, ikke fra Ikea, men fra Reflex tror jeg. I tillegg kjøpte vi en god badebalje, som det er plass til under stellebordet når det ikke er i bruk. Har fungert supert. Sønnen vår er nå 9 måneder, og trivest fremdeles oppå der :-) Kommer ikke til å bytte det ut når nestemann kommer i juni. Så jeg har ingenting negativt å si om det jeg :-)

Skrevet

Takk for fint svar! Da går vi nok for den rimeligste løsningen på badet...som egentlig ikke har plass til stellebord. ;o)

Skrevet

Vi har også dette og det fungerer veldig fint. Og som det blir sagt, det passer flott til små bad (som vi har). Vi også kjøpte en annen stellematte til å ha på stellebordet. Under stellebordet har vi faktisk badebalja oppbevart ;)

Skrevet

Vi har også kjøpt dette... har ei vennine som har det og er kjempe fornøyd med det..... og som kakebakesøte sier så passer det genialt på små bad... har kjøpt stellematta på ikea, syns den virker kjempe greit.... god plass til bleier, klær og håndklær på hylla under... samt du kan kjøpe slike "bøtter" som du kan henge på siden til stelleprodukter osv.... så skal vi ha badebaljen helt under....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...