Gå til innhold

Hva f*** er det som skjer, egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tur i helgen med noen venner og masse venner av dem igjen. Den ene kvelden satt mannen min og pratet mye med ei av jentene. Var forsåvidt ei jeg også likte godt; veldig trivelig. Det ble jo en del alkohol og utover kvelden ble det ganske mye flørting og litt kødding mellom dem to. Så kommer mannen min bort og sier at han er kåt som faen og har lyst på trekant. Sier han vil se meg bli slikket av den andre jenta (hun visste ikke dette, selvfølgelig). Egentlig burde jeg vel ha blitt fornærmet og såret fordi mannen min hadde lyst på noen andre enn meg, men i stedet ble jeg sprengkåt og begynte å fantasere om hvordan det ville vært.

Det endte med at det kun ble litt klining mellom mannen min og den andre jenta (etter at han spurte meg om lov) og jeg syntes det var deilig å se på. Vi turte ikke å ta spranget helt. Men hva er det som skjer med meg?? Burde jeg ikke heller ha reagert med å være sjalu? Er ikke det mer normalt? Jeg elsker mannen min, så det er ikke noe problem. Nå sitter jeg og fantaserer om jentesex og trekant mannen min og ei annen jente og det har jeg aldri gjort før. Da har det heller vært meg og to gutter jeg har tenkt på. Jeg får det søren meg ikke ut av hodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noen betydning hva som er normalt?

Det er ingenting galt med frivillig sex mellom voksne mennesker. Men det kan selvsagt være lurt å tenke over hvordan det evt vil påvirke forholdet deres om dere skulle gjøre tanke til virkelighet - sånn i forkant, liksom.

Skrevet

Vi snakket masse om det dagen etterpå og ble enige om at det ikke er noe vi kommer til å gjøre ennå, eller kanskje ikke i det hele tatt. Vi har et sterkt forhold og er trygge på hverandre. Kanskje det var derfor han faktisk turte å si til meg at han tente på ei annen jente (alle gjør jo det fra tid til annen, men få innrømmer det). Uansett, så kan jo en sånn ting bli litt annerledes enn man har tenkt og det kan bli sterke føleleser involvert. Men nå har vi i hvert fall masse nytt å fantasere og drømme om i senga og det er jo deilig det også.

Skrevet

Hei!

Det er jo ikke helt uvanlig at kjærester/ektepar har trekanter eller bytter partner. Selv har jeg god forståelse for det, men å kline derimot hadde ikke mammen min fått lov å gjort. Det syns jeg blir for intimt. (men det er meg)

Skrevet

Jeg ble bare forbauset over at jeg tente sånn på det. Har ikke tenkt i de baner før. Når det gjelder kyssingen, så synes ikke jeg det gjør noe, så lenge jeg er tilstede og han har fått grønt lys.

Skrevet

man ER ikke helt normal med alkohol i blodet, NEI...

Skrevet

Vel, jeg er ikke full nå og synes fortsatt tanken på det er innmari deilig, så alkoholen har vel ikke akkurat så mye å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...